Toon posts:

bios update via magicbios problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb geprobeert die bios te updat via magicbios maar, volgens magic ik zou het latste bios hebben dus :-(( nou op het tweakers.net staat vermeldt dat een nieuwer update is van january/feb , hoe komt het dat magic op het Epox site zegt dat ik het latste heb ( 12-12-2002 )
Ook heb ik een reppje pc2700 256mb ddr333 van Samsung maar als mijn comp start wordt aangegeven 166 mhz ddr 266 in plaatz van ddr 333 ?

Tips ???
Graag :-))
Groetjes
Stargate26 :'(

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 20:19

momania

iPhone 30! Bam!

Ten eerste is je bios flashen vanuit windows wel makkelijk, maar niet echt aan te raden. Het brengt volgens mij wel een aardig aantal risico's met zich mee en volgens de normale manier is ook niet echt moeilijk meer tegenwoordig (staat vaak goed omschreven e.d.).
Ten tweede, waarom wil je je bios upgraden? Wat zijn de problemen die je ermee wil oplossen, als je die al hebt?
Ten derde, over het geheugen kan je makkelijk vinden door even de search te gebruiken.

ps.
Lees ook even de algemene FAQ door over het posten van topics i.v.m. inhoud, begroetingen, etc...
Probeer ook wat duidelijker te beschrijven wat je wil en als het even kan ook in wat beter nederlands, want ik moest 3 keer lezen voor ik een beetje begreep wat je bedoelde...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Momania, het schrijven ging beetje snel en trouwens ben geen Ned, maar goed, k zal meer me best doen :-)) k weet dat een proggje bestaat om het bios te flashen weet niet meer hoe die heet ( tips? ) en over het geheugen moet ff kijken .
Thx voor je tijd.
Grtx
Stargate26