Toon posts:

Tv Tool gebruikt en nu géén beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was een Divx film aan het kijken met een Tv Tool programma wat ik eigenlijk voor het eerst aan het gebruiken was.
Na 15 minuten hield hij ermee op en ging ik die progje tv tool opnieuw instaleren.
Tijdens het verwijderen vroeg hij om Delete of Delete ALL ?
Ik heb natuurlijk die delete ALL gedaan, en startte de computer opnieuw op!
Toen heb ik gezien dat de pc schijfcontrole wilde doen........ nou ok ik heb het ook laten doen en lekker zitten wachten tot dat het klaar was.
Maar toen dat klaar was kreeg ik op mijn monitor het melding: No signal en ging het beeld weg!! ??? :S :(
Nou heb ik echt alles geprobeert om hem aan de praat te krijgen, maar niks lukt.
als ik ook de schijfcontrole anulleer en doorga komt er na het Windows XP logo wéér hetzelfde melding met no signal en valt het beeld zomaar weg.

Ik zal erg blij zijn als iemand mij hieruit kan helpen. Ik zit nu met een andere computer bij de buren.

Alvast bedankt

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 22:11

Klippy

Still Game

Misschien domme vraag, maar heb je TV stekker eruit getrokken? :)

Meeste TV kaarten booten eerst op TV out als die aangesloten is en anders op monitor.

En welke videokaart?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Nee de kabels die op de tv aangesloten waren heb ik er al van afgehaalt.

Het kaart heet: Geforce 2 MX 200

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan je nog in veilige modus komen? Zo ja.. installeer daar dan even de videokaart drivers opnieuw :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hmm dit heb ik ook wel eens gehad, heel soms krijg ik het als ik snachts een divxje ga kijken via TV-Out... als ik dan s'ochtends wakker word, dan krijg ik hem niet meer goed terug... Reboot helpt dan 9 van de 10 keer wel, maar een paar keer is het voorgekomen dat die zwart bleef enook dezelfde melding gaf (no signal).

het enige wat toen hielp, was ff mn videokaart eruit halen en weer terug zetten :P (ff blazen uiteraard :+).

Het klinkt dom, en misschien eigenlijk geen 'echte' oplossing, maar hey, als het maar werkt toch ? :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurde eigenlijk zo:

Ik had tv tool geinstalleerd en speelde met de instellingen tot dat ik het wilde verwijderen toen ik ontdekt had dat hij demo was.
toen ik het verwijderde met DELETE ALL kreeg de melding in de systray van : .....is beschadigd... ik dacht t zal wel!!!!!!!! Maar later toen ik wilde opstarten kreeg ik het grote cadeau!

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 01:57:
Nee de kabels die op de tv aangesloten waren heb ik er al van afgehaalt.

Het kaart heet: Geforce 2 MX 200
Van de kaar of van de TV?
Maar neem aan dat dat goed is ;)

Sluit anders de TV aan en kijk of je beeld op de Tv hebt, doe je via TV ff TV tool starten en dan weer TV modus uitzetten.

Anders de rest proberen :P

Verwijderd

Topicstarter
Rebooten helpt niet, en de videokaart eruit halen en er weer in pleuren helpt ook niet.
Het is ook onmogelijk om in de veilige modus te komen. (Op wat moet ik dan drukken eigenlijk?)

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 09 February 2003 @ 02:03:
[...]

Van de kaar of van de TV?
Maar neem aan dat dat goed is ;)

Sluit anders de TV aan en kijk of je beeld op de Tv hebt, doe je via TV ff TV tool starten en dan weer TV modus uitzetten.

Anders de rest proberen :P
Wat heeft het dan nu te maken met de T.V ? En ik heb helemaal géén beeld op mn monitor dus hoe moet ik een programma starten ?

edit:
kan het zijn dat er iets stuk is iets met de hardware ofzo ?
Ik denk het zelf niet, maar het kan natuurlijk wel zo zijn.
Ik heb ook al geprobeerd met een andere videokaart dus daar zal het probleem niet liggen. Het is zeker iets met de software in de computer!
Iets is beschadigd en wil niet meer werken!!!! Ik gebruik ook XP Pro NL.

Wat kan ik nu doen ? Ik weet echt niks meer ik heb vrijwel alles geprobeerd.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 02:10 ]

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 02:04:
[...]

Wat heeft het dan nu te maken met de T.V ? En ik heb helemaal géén beeld op mn monitor dus hoe moet ik een programma starten ?
Nouja ik dacht dat eigenlijk dat hij vastlipe tijdens het film kijken dus toen hij op Tv modus stond en dat nu dus ook blijft en je dus misschien na het rebooten ook beeld op je TV blijft houden in plaats van je monitor :)

En je kan als je beeld op je Tv hebt het programma starten, dat bedoelde ik ;)

Maarja dat zou te simpel zijn he ;)

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 09 februari 2003 @ 02:10:
[...]

Nouja ik dacht dat eigenlijk dat hij vastlipe tijdens het film kijken dus toen hij op Tv modus stond en dat nu dus ook blijft en je dus misschien na het rebooten ook beeld op je TV blijft houden in plaats van je monitor :)

En je kan als je beeld op je Tv hebt het programma starten, dat bedoelde ik ;)

Maarja dat zou te simpel zijn he ;)
Ja je hebt ook gelijk. Toen ik die divx aan het kijken was ging hij erdus na 15 min mee ophouden omdat het demo versie was. Toen wilde ik met de instelingen spelen van tv tool! Maar toen ik bezig was met de instellingen te wijzigen stond plotseling de computer vast en moest ik dus wéér opnieuw opstarten!
Maar toen ik dat dus deed kreeg ik geen beeld maar nadat de schijfcontrole een paar dingen had uitgevoert.

Verwijderd

hij pakt automatische de laatst gebruikte instelling van de kaart, dus als die op tv staat geeft hij weer beeld op de tv ipv van de monitor

Verwijderd

Topicstarter
ja we hebben daarna ook weer gekeken of het beeld op de tv zou verschijnen. maar nee...... ook daar is géén enkel signaal van beeld.

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 02:21:
ja we hebben daarna ook weer gekeken of het beeld op de tv zou verschijnen. maar nee...... ook daar is géén enkel signaal van beeld.
Aah eindelijk een duidelijk antwoord ;)

Safemode geprobeerd?
Die werkt vaak wel.

Anders de LuNaTiC oplossing proberen :P

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 09 February 2003 @ 02:26:
[...]

Aah eindelijk een duidelijk antwoord ;)

Safemode geprobeerd?
Die werkt vaak wel.

Anders de LuNaTiC oplossing proberen :P
Liquid kan je dit beter uitleggen? *safemode*
Ik bedoel wat bedoel je ermee ? (LuNaTiC)

• Klippy

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 02:29:
[...]

Liquid kan je dit beter uitleggen? *safemode*
Ik bedoel wat bedoel je ermee ? (LuNaTiC)
Safemode van je OS :P

Druk eens op F8 tijdens of net voor het booten van XP ;)

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Misschien dat TVTool toch nog actief is maar dan een beetje verbaggerd?
Probeer eens control-F2 nadat alles is opgestart en het no-signal melding komt.
Normaal gesproken de-activeert <CTRL>-F2 TVTool.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Topicstarter
Hij start volgens mij niet op. Het is allemaal gebeurt nadat ik de schijfcontrole had laten controleren op fouten.
Is er niet een modus om de instellingen van je register wéér terug te keren voor het opstarten ofzo? Misschien komt het dan wel goed>...........

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb je nog een video kaart over ergens?

Wellicht kan je daarmee nog je systeem inkomen. Wat gebeurt er eigelijk als je zonder videokaart opstart? daan maakt je systeem toch gebruik van van de standaard vga weergave?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1