Ik heb een aantal ISDN modem's. Allemaal aangesloten via een UTP5 kabel voor netwerk en nooit problemen. Nu heb ik voor mijn laptop een ISDN Sitecom DC102 gekocht en ja hoor je raadt het al >> Deze doet het niet erop, maar als ik een gewone ISDN kabel gebruik allemaal geen probleem. Ik heb deze met een andere netwerkkabel(Shielded) erop gezet en geen probleem.
Is dit gewoon het goedkope werk van Sitecom of ligt het doordat je moet shielden. Windows XP Pro geeft aan met die kabel dat die het niet doet dat er geen kiestoon is. Ik heb overal die kabels. Ik heb Sitecom hierover gebeld en die zeggen. Ga maar lekker vervangen of koop een andere. Ik heb dus bang dat het geen zin heeft. Wie heeft er een oplossing hiervoor??
Is dit gewoon het goedkope werk van Sitecom of ligt het doordat je moet shielden. Windows XP Pro geeft aan met die kabel dat die het niet doet dat er geen kiestoon is. Ik heb overal die kabels. Ik heb Sitecom hierover gebeld en die zeggen. Ga maar lekker vervangen of koop een andere. Ik heb dus bang dat het geen zin heeft. Wie heeft er een oplossing hiervoor??
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!