Anders gaan die Duitsers eens een keertje kappen.... ![]() Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
Zucht, weer die duitsers. Die zijn nu al een paar maanden aan het ouwe.....
Wanneer zijn ze nou is klaar. Als ze nog verder gaan met samenvoegen staan ze eerste.
Wanneer zijn ze nou is klaar. Als ze nog verder gaan met samenvoegen staan ze eerste.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Misschien een hele domme vraag, maar wat is nu het doel van dit project?
Bovenaan de DPCH staat 'help mee tegen tuberculose'. Maar als ik hun site lees, hebben ze het over Tuberous Sclerosis Complex (TSC, vandaar de naam van het project). Maar de nederlandse naam voor deze ziekte is Tubereuze Sclerosis Complex, en dat is heel wat anders.
TSC is een erfelijke ziekte, Tuberculose is als ik mij niet vergis een virale aandoening.
Dus wat heeft dit met Tuberculose te maken?
Bovenaan de DPCH staat 'help mee tegen tuberculose'. Maar als ik hun site lees, hebben ze het over Tuberous Sclerosis Complex (TSC, vandaar de naam van het project). Maar de nederlandse naam voor deze ziekte is Tubereuze Sclerosis Complex, en dat is heel wat anders.
TSC is een erfelijke ziekte, Tuberculose is als ik mij niet vergis een virale aandoening.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Niks geloof ik
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Zal wel foutje zijnDiadem schreef op 09 February 2003 @ 19:18:
Ja, die moffen zijn heel irritant bezig ja

*niet dat die 20 cands van mij zoveel helpen hoor maar goed* I.i.g. graast ie weer lekker nu
Die duitsers spelen ook bij elk spelletje lameDPCquatar schreef op 09 February 2003 @ 00:48:
Zucht, weer die duitsers. Die zijn nu al een paar maanden aan het ouwe.....

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ok, nog een paar dagen en dan sta ik in de top 15.
Als ik weer verbinding kan krijgen met de server;
www.childhooddiseases.org lijkt er vanaf hier uit te liggen.
Als ik weer verbinding kan krijgen met de server;
www.childhooddiseases.org lijkt er vanaf hier uit te liggen.
Goede vraag die een goed antwoord verdient... Wellicht dat één van de FAQ-bouwers er eens in kan duiken. Het is natuurlijk wel essentieel dat we weten waar we mee bezig zijn....Diadem schreef op 09 februari 2003 @ 19:18:

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 60484
Tja ik krijg niets meer... en er gaat ook niets naar toe. Ik heb toch zeker nog een 100 wu's klaar staan. Wat me ook opviel was dat de grote van mijn queue langzaam kleiner werd.
Die staat op 100 en is nu volgens dspy 0. Ik heb wel in het forum gelezen dat ze nieuwe candidates (er zijn dan 6 targets!!!) willen versturen en alle oude uit het systeem willen hebben. Ik denk dat dat de reden is dat het niet meer loopt als het hoort te lopen....
Anoniem: 26550
Is dat zo? *woopsie*Diadem schreef op 09 februari 2003 @ 19:18:
* Anoniem: 26550 past het straks even overal aan
Op het TSC forum staat dat ze daar problemen hebben met de connectie naar de database.
Het zal in de Announcements (op het forum dus) komen te staan, zodra het probleem is opgelost.
Het zal in de Announcements (op het forum dus) komen te staan, zodra het probleem is opgelost.
Dat standaard verhaaltje boven elke DPCH moet dan ook maar gewijzigd worden.
Tubereuze Sclerosis Complex (wat met dit project onderzocht wordt) is een aangeboren aandoening die gekenmerkt wordt door goedaardige tumoren (hamartoma), die zich in diverse organen en weefsels kunnen ontwikkelen en vaak leiden tot epilepsie, soms geestelijke achterstand, huidafwijkingen of nierproblemen.
En belangrijk: De aandoening zelf is door geen enkele behandeling te genezen. Wel is behandeling van bepaalde symptomen mogelijk, zoals:
· epilepsie wordt in hoofdzaak behandeld met anti-epileptica;
· gezwelletjes in het gezicht kunnen in het algemeen door middel van diverse laser-behandelingen verminderd worden;
· tumorvorming in organen, zoals nieren en hersenen, maakt in bepaalde gevallen chirurgisch ingrijpen nodig;
· niertumoren (angiomyolypomen) kunnen veelal door embolisatie behandeld worden.
Tubercolose is een infectieziekte die wordt veroorzaakt door de tuberkelbacterie. Long-TBC is de meest voorkomende vorm van deze ziekte maar TBC kan ook elders in het lichaam vóórkomen. Bij long-TBC kan er een open verbinding ontstaan tussen het ziekteproces in de longen en de luchtwegen. Daardoor komen TBC-bacteriën in het slijm van de luchtwegen en deze kunnen door hoesten en niezen verspreid worden. Er is dan sprake van open TBC en de patiënt is dan besmettelijk voor anderen.
En belangrijk: TBC is tegenwoordig goed met medicijnen te genezen. Bij een TBC-besmetting wordt veelal een behandeling met medicijnen geadviseerd om het ontstaan van TBC (ziek worden) te voorkómen.
Dus voortaan niet meer boven de DPCH zetten dat we ons inzetten tegen Tubercolose....
Tubereuze Sclerosis Complex (wat met dit project onderzocht wordt) is een aangeboren aandoening die gekenmerkt wordt door goedaardige tumoren (hamartoma), die zich in diverse organen en weefsels kunnen ontwikkelen en vaak leiden tot epilepsie, soms geestelijke achterstand, huidafwijkingen of nierproblemen.
En belangrijk: De aandoening zelf is door geen enkele behandeling te genezen. Wel is behandeling van bepaalde symptomen mogelijk, zoals:
· epilepsie wordt in hoofdzaak behandeld met anti-epileptica;
· gezwelletjes in het gezicht kunnen in het algemeen door middel van diverse laser-behandelingen verminderd worden;
· tumorvorming in organen, zoals nieren en hersenen, maakt in bepaalde gevallen chirurgisch ingrijpen nodig;
· niertumoren (angiomyolypomen) kunnen veelal door embolisatie behandeld worden.
Tubercolose is een infectieziekte die wordt veroorzaakt door de tuberkelbacterie. Long-TBC is de meest voorkomende vorm van deze ziekte maar TBC kan ook elders in het lichaam vóórkomen. Bij long-TBC kan er een open verbinding ontstaan tussen het ziekteproces in de longen en de luchtwegen. Daardoor komen TBC-bacteriën in het slijm van de luchtwegen en deze kunnen door hoesten en niezen verspreid worden. Er is dan sprake van open TBC en de patiënt is dan besmettelijk voor anderen.
En belangrijk: TBC is tegenwoordig goed met medicijnen te genezen. Bij een TBC-besmetting wordt veelal een behandeling met medicijnen geadviseerd om het ontstaan van TBC (ziek worden) te voorkómen.
Dus voortaan niet meer boven de DPCH zetten dat we ons inzetten tegen Tubercolose....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 26087
hmm zit nu al twee dagen zonder candidates 
probleem schijnt opgelost te zijn maar ik krijg niks binnen
probleem schijnt opgelost te zijn maar ik krijg niks binnen
Bij mij gebeurt er wel wat.
Kan alleen niks zien met Dspy.
Zal wel een nieuwe versie nodig hebben.
Mn queues zijn in ieder geval vol.
Kan alleen niks zien met Dspy.
Zal wel een nieuwe versie nodig hebben.
Mn queues zijn in ieder geval vol.
Anoniem: 26087
yes yes yes!
eindelijk candidates, vreemd hoor client staat de hele tijd aan maar iets binnenhalen ho maar, tot 15 minuten terug dan
en waarom is mijn totale aantal candidates complete terug naar 8254 (had er toch al 8267)
eindelijk candidates, vreemd hoor client staat de hele tijd aan maar iets binnenhalen ho maar, tot 15 minuten terug dan
en waarom is mijn totale aantal candidates complete terug naar 8254 (had er toch al 8267)
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 26087 op 11-02-2003 00:52 ]
Pagina: 1