Toon posts:

[W2K] ISDN + netwerkkaart = geen van beide werkt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu net windows 2000 op mn 433mhz Celeronnetje gezet, maar Isdn wil maar niet.., ik kan de kaart installeren, maar als ik dan probeer in te bellen, dan blijft ie eeuwig dialen :/, verder werkt als mn isdn kaart actief is (lees: enabled) mn netwerkkaart niet... kan geen packets meer versturen/ontvangen waardoor ik geen netwerk heb, en geen adsl (router staat kamer verderop), heeft iemand een oplossing hiervoor, dat ik iets moet veranderen in windows 2000 / andere drivers / BIOS instellingen?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Probeer eens om 1 van de 2 in een ander PCI slot te zetten.
Als ze hetzelfde IRQ delen wil het nog wel eens voorkomen dat ze elkaar beinvloeden (dus of de een, of de ander werkt, of niks werkt)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 09 February 2003 @ 00:15:
Probeer eens om 1 van de 2 in een ander PCI slot te zetten.
Als ze hetzelfde IRQ delen wil het nog wel eens voorkomen dat ze elkaar beinvloeden (dus of de een, of de ander werkt, of niks werkt)
Heb ik al geprobeerd, maar omdat ik m niet had verwijderd had voordat ie uit mn oude slot zat gaat ie over IP instellingen zeiken, maar ze gebruiken nu nog steeds zelfde IRQ... nr 9..., maar maakte geen donder verschil

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-09 11:40
Plug en Play uitzetten in je bios

En proberen de kaarten een eigen irq te geven mijn Abit BE6-II bord kan dit.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik plug en play uit, in mijn award bios zit nergens een optie met "PnP OS" waar je yes of no in kan vullen... tis btw fujitsu siemens op een intel mobo..., missgien dat t daaraan ligt?