Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback
Verwijderd
mmm, ik had in een overzicht gelezen dat DVD+R beter gelezen wordt dan DVD-R, het schemaatje loop zo: (voor goed naar slecht)
1. DVD+R
2. DVD+RW
3. DVD-R
4. DVD-RW
5. DVD-RAM (eigelijk niet, want die zit in een caddy, en heeft eigelijk niet zoveel met dvd te maken)
stond geloof ik ook op got, aangezien die sony toch alles kan fikken, moet je dat maar ff proberen.
1. DVD+R
2. DVD+RW
3. DVD-R
4. DVD-RW
5. DVD-RAM (eigelijk niet, want die zit in een caddy, en heeft eigelijk niet zoveel met dvd te maken)
stond geloof ik ook op got, aangezien die sony toch alles kan fikken, moet je dat maar ff proberen.
Ja het schema ken ik wel, maar het gekke is dat ik op mijn Pioneer A03 (dvd-r brander) wel kan fikken en daarna kan lezen op de Philips... Collega van mij heeft een Pioneer A05 (ook een dvd-r) en zijn dvdtjes kan ik ook gewoon lezen in de Philips dvdspeler.
De Philips MX 3800 kan verder alle dvd standaarden aan, dus de -r/-rw en de +r/+rw
Heb ze er allemaal al ingehad.
De Philips MX 3800 kan verder alle dvd standaarden aan, dus de -r/-rw en de +r/+rw
Heb ze er allemaal al ingehad.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback
Die 500 is een eerste generatie met alle brakheid van dien, denk dat die maat maar een paar RW's moet kopen en goed uitkijken naar firmware updates... je bent niet de eerste met dit probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Baklap op 09-02-2003 11:46 ]