Philips dvdspeler speelt geen Sony dvd-r

Pagina: 1
Acties:

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 15:21

CoolHead621

Enjoy every moment

Topicstarter
Mijn Philips dvd (MX3800D) wil geen dvd-r schijfjes lezen van mijn kameraad hij heeft een Sony DRU-500.
Hij brand films voor mij en mijn Philips dvdspeler herkend de film wel, hij begint te spelen en stopt daarna direct.
Het gekke is dat als ik zijn films opnieuw kopieer en met mijn Pioneer A03 fik het dan wel goed is.

Hij heeft een keer een goede film kunnen branden voor mij die kon ik dus wel afspelen.

Zelf kan hij alle films wel goed afspelen op zijn Cyberhome dvdspeler.

Wie weet wat dit probleem kan zijn?

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

Verwijderd

mmm, ik had in een overzicht gelezen dat DVD+R beter gelezen wordt dan DVD-R, het schemaatje loop zo: (voor goed naar slecht)
1. DVD+R
2. DVD+RW
3. DVD-R
4. DVD-RW
5. DVD-RAM (eigelijk niet, want die zit in een caddy, en heeft eigelijk niet zoveel met dvd te maken)

stond geloof ik ook op got, aangezien die sony toch alles kan fikken, moet je dat maar ff proberen.

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 15:21

CoolHead621

Enjoy every moment

Topicstarter
Ja het schema ken ik wel, maar het gekke is dat ik op mijn Pioneer A03 (dvd-r brander) wel kan fikken en daarna kan lezen op de Philips... Collega van mij heeft een Pioneer A05 (ook een dvd-r) en zijn dvdtjes kan ik ook gewoon lezen in de Philips dvdspeler.

De Philips MX 3800 kan verder alle dvd standaarden aan, dus de -r/-rw en de +r/+rw
Heb ze er allemaal al ingehad.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Xiaomi 15 Ultra 512GB/16GB | Audi A6 e-tron sportback

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Die 500 is een eerste generatie met alle brakheid van dien, denk dat die maat maar een paar RW's moet kopen en goed uitkijken naar firmware updates... je bent niet de eerste met dit probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Baklap op 09-02-2003 11:46 ]

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|