Ik ben hier nu met Beun de Haas aan het proberen om zijn TFT schermpie (madcow - gamecube) aan de praat te krijgen. Hij had gister stuk voor stuk wat aansluitingen weggehaald voor o.a. audio enzo... Dat ging zonder problemen totdat z'n beeld opeens inverted werd. Na de verwijderde aansluitingen weer terug gezet te hebben was het beeld nog steeds inverted...
Aangezien ik hetzelfde schermpje heb zijn we nu bij mij even aan het testen... Mijn schermpje werkt verder goed met zijn bekabeling, maar zijne is helaas nog steeds inverted. Heeft iemand enig idee waarom het beeld inverted is? Ik heb zo'n idee dat er 1 bepaald soort onderdeel is dat ervoor zorgt dat dit niet gebeurd ofzo? Na een tijdje zoeken en proberen zijn we hopeloos aan het worden... Dus vandaar dat we hier nog een poging wagen...
Als je foto's + eem pdf hebt.. kan ik er wel ff naar kijken.. maar dan moet je die ff posten.. er zit vast een bit die alles omdraait.. die moet dan ook wel op de pdf staan. als je die zoekt moet je ff meten, en dan open maken of een kleine spanning erop zetten..
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
We kunnen wel foto's posten, echter pdf's of specs zijn van dit madcow schermpje zijn (niet of nauwelijks?) te vinden. Als je nog wakker bent
zou het top zijn als je er naar wilt kijken.
[edit] zou je ff kunnen laten weten of je er nog bent dan posten we foto's (aangezien dit toch wat werk is...)
[edit] zou je ff kunnen laten weten of je er nog bent dan posten we foto's (aangezien dit toch wat werk is...)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 01:18 ]
hmmm, printjes visueel grondig gechecked, contrast potmeter verwisseld, bedrading gechecked, etc. Helaas zonder succes
Wie heeft er meer ervaring met video signalen e.d. en kan me vertellen waar je moet zoeken als het beeld inverted wordt weergegeven
Wie heeft er meer ervaring met video signalen e.d. en kan me vertellen waar je moet zoeken als het beeld inverted wordt weergegeven
Ik heb mijne aan de praat nu, met die 4 wires
Scheelt een hoop xtra meuk en ziet er stukken beter uit!
Voor foto's van de diversen prints:
http://www.xs4all.nl/~xwizz/TFTmod/lcdsession/
http://www.xs4all.nl/~xwizz/TFTmod/lcdsession/
Pagina: 1