Toon posts:

Half-Life frames ...

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik hier toch best wel ermee terecht kan:
Gisteren heb ik ADSL installeerd. Sinds vandag kan ik bij Half-Life en daarmee verbonden MODs alleen nog met rond de 10-20fps en een ping >80 gamen. Dat is minders. Ik heb dus HL nieuw installed en ook der partitie eens flink met scan disc bewerkt. Dan heb ik nog van alles uninstalled wat me nieuwer dan 24 uur leek. Daaronder valt het eenige proggy wat ik dan sinds gisteren installed heb:"i-Mesh". Hoe dan ook. Ik kom nog steeds niet echt op een fatsoendleijke gameplay. Had wel eens een ping die tussen de 10 en de 99 heel erg op en af ging. Maar dat vond ik ook niet bijzonder. Dus ben ik aan de parameters in de config gaan werken, rate enzoiets... maar ook daar bleek het resultaat niet echt "useful" te zijn. Ik zit nog steeds met mn 10-20fps en een ping die je nooit van "Fast-ADSL" verwacht. Als er iemand nog een idee heeft waaraan het kan liggen en/of hoe ik het weer op der normale baan kan brengen, dan zie ik het graag hier geschreeven. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> SPV

Geef even wat systeemspecificaties .. :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Juuuist, hier kunnen we weinig mee.
Lees deze sticky en maak dan maar een nieuw topic in SPV: Strenger modbeleid in SPV!

Dit topic is gesloten.