ik heb hier een pc met msi moederbord met bluetooth.
ik dacht nou dan neem ik een extra bluetooth usb key erbij dan kan ik lekker draadloos internetten vanaf mijn laptop.
op beide pc's staat windows 2000 pro.
als ik een netwerk connectie wil hebben vanaf mijn laptop moet ik er voor zorgen dat op pc1 internet delen voor de bluetooth module1 aanstaat anders krijg ik een error 718.
nu heb ik al een aantal proxy servers geprobeert maar zonder goed resultaat.
ik wil namelijk de rest van mijn netwerk ook voorzien van internet.
1.is er naast het kopen van een hardware router een andere oplossing ?
2.is het installeren van windows XP een optie en dan een bridge bouwen ? maar waar valt bluetooth onder in hun term van wireless ?
--kabel internet----{PC1}{NIC2}-----------{switch}-----{rest van het netwerk}
_____________________{bluetooth1}---------------{bluetooth2}{laptop}
ik dacht nou dan neem ik een extra bluetooth usb key erbij dan kan ik lekker draadloos internetten vanaf mijn laptop.
op beide pc's staat windows 2000 pro.
als ik een netwerk connectie wil hebben vanaf mijn laptop moet ik er voor zorgen dat op pc1 internet delen voor de bluetooth module1 aanstaat anders krijg ik een error 718.
nu heb ik al een aantal proxy servers geprobeert maar zonder goed resultaat.
ik wil namelijk de rest van mijn netwerk ook voorzien van internet.
1.is er naast het kopen van een hardware router een andere oplossing ?
2.is het installeren van windows XP een optie en dan een bridge bouwen ? maar waar valt bluetooth onder in hun term van wireless ?
netwerk opstellingwireless
Communication between a computer and another computer or device without wires. The form of wireless communication provided as part of the Windows operating system uses infrared (IR) light to transmit files. Radio frequencies, as used by cellular and cordless telephones, are another form of wireless communication.
--kabel internet----{PC1}{NIC2}-----------{switch}-----{rest van het netwerk}
_____________________{bluetooth1}---------------{bluetooth2}{laptop}
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks