Toon posts:

Gratis simlock verwijderen nokia DCT4

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Er komt geen flashen bij kijken.. dus geen inbreuk op het werk van de auteurs..
Als je een nokia DCT4 toestel hebt, post dan hier je imei + provider name, en ik unlock voor je.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:20

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Zou het niet VEEL handiger zijn als je hier zou posten hoe je het doet, dan hebben de mensen die over pakweg een maand dit topic vinden er ook nog iets aan :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe het gratis tot morgen avond 21:00 daarna kan het niet meer gratis, en hoe ik het doe.. hehe, ik wil ff de eer hebben :+

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 17:58
inderdaad... kunnen we ook meteen eens even kijken of het misschien ook interessant is voor DCT3 toestellen, of toestellen voor andere merken...

Verwijderd

Topicstarter
let op.. 7650 en de 3650 niet! alleen de normale dct4 toestellen.. (elke versie)

let op toestellen boven de datum van 1-03-2003 kunnen nog niet

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:21

lonkhuijzen

100% ADH

En ik altijd maar denken dat het verdomd onverstandig was om je imei nummer rond te strooien... :) maarja ik zal wel paranoia zijn :P

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• denios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02 01:57
Correctie...JIJ kan het nog niet

"You! Out Of The Gene Pool!"

Verwijderd

Topicstarter
Mocht je je imei niet durven geven hier, mail dan ff naar kees_utrecht@hotmail.com

geef je provider, en imei.

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-02 23:51

Jimbolino

troep.com

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

SLOTJUH !!!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Hoorde dat mensen met een prog je imei konden faken, en dus op jou kosten kunnen bellen.

Hoe zit dat dan eigenlijk?

Verwijderd

Ik zou NIET je IMEI code rondstrooien. Misschien wil de persoon die hier een prachtig aanbod doet alleen maar een ander Imei nummer in zijn telefoon zetten omdat hij continue gebombardeerd word met Politie SMSjes, " Deze telefoon is gestolen".

Niet posten en dus ook niet mailen, misschien bedoeld ie het goed, maar mijn inziens is het te riskant!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 23:39:
Ik zou NIET je IMEI code rondstrooien. Misschien wil de persoon die hier een prachtig aanbod doet alleen maar een ander Imei nummer in zijn telefoon zetten omdat hij continue gebombardeerd word met Politie SMSjes, "Deze telefoon is gestolen".

Niet posten en dus ook niet mailen, misschien bedoeld ie het goed, maar mijn inziens is het te riskant!
Toch maar een slotje?

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:55

amahusu

taking over the world!

beetje dubieus topic.

als je echt wat te bieden hebt, onderbouw je verhaal dan tenminste en vertel of omschrijf ons hoe het ongeveer gaat maar ga niet zo geheimzinnig lopen doen en mensen om een imei nummer vragen...

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Topicstarter
LoL als je het niet vertrouwd, reageer dan niet..
Ik heb tot nu toe slechts 1 mail gehad.. en meteen de unlock code gestuurd..

O ja en als mn imei bekend zou zijn bij de politie.. dan voer ik toch ff imei 0000000000000 ofzo in ?>
Je weet er blijkbaar niks over

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dit klinkt wel erg dubieus imo... ik sluit hem even preventief, dan kan IT-modje hier nog ff naar kijken ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
*Gekeken*

Dicht inderdaad. Hoe aardig het ook bedoeld is van de topicstarter; het is en blijft vaag. We kunnen niet echt controleren hoe het gebeurd ed.

Mischien kan de topicstarter me mailen. Dan kunnen we eens bekijken welke manier van unlocken hij gebruikt, en of we het dan mischien alsnog kunnen toestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.