Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[idee] Spiegel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een oude digitale camera liggen met lcd.

Zou het mogelijk zijn hem te strippen, mooie alu behuizing erom heen en dan de camera EN de lcd op de voorkant te doen?
Dat ik als het ware een soort van digitale spiegel krijg?
Of is dit al gedaan?

Natuurlijk is een spiegeltje kopen goedkoper maar ik ben en blijf een tweaker ;)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

neej nog niet eerder gedaan.. idee is geinig maar toch snap ik niet waarom je een digitale camera ervoor zal slopen.. zonde man..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Als je dat wil, dan moet dat wel kunnen lijkt me... Het nut ontgaat me alleen compleet.
Dan kan je dus alles buiten je cam zien op je lcd... ja leuk... nuttig? imo niet.
Kan je beter mikken op je proc ofzo en je case dichtlaten. Kan je alles zien op je lcdtje ipv dat je een window maakt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 22:40 ]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

is een spiegelmod eigenlijk al wel eens gedaan? Dus een window in de linker zijkant van de case, en de rest van binnen spiegelend. Ziet er misschien best kewl uit :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

dreeke schreef op 08 February 2003 @ 22:41:
is een spiegelmod eigenlijk al wel eens gedaan? Dus een window in de linker zijkant van de case, en de rest van binnen spiegelend. Ziet er misschien best kewl uit :?
Ik heb het alleen gezien met een spiegel op de onderkant, maar compleet bekleedt eigenlijk niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hij kan geen foto's meer nemen ik kan niet meer naar bekijk modus, dus sja, alleen dit kan ik er nog mee :)

Maar dat idee van naar mijn proc richten is wel vet, ik heb nog een 5,12" bay over ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 22:44 ]

Verwijderd

de lcd van de canon g2,g 3kan je draaien, dus krijg je wat je ongeveer wilt

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar die camera heb ik niet.

Ik heb merk jokotoko x :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Je kan ook zo'n Playstation LCDtje kopen, die lust composite... Bij de electroboer kan je van die kant en klare printjes met een klein cameratje erop kopen die ook composiet spugen, heb je het zelfde idee maar een stuk groter scherm.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

mischien een leuk idee om via een pet of hoed een soort achteruitkijkspiegel te maken, dus de lens naar achteren gericht en de lcd vlak voor je gezicht te hangen.

kan je altijd zien wat er achter je gebeurd

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Topicstarter
MUSTIS schreef op 08 februari 2003 @ 22:57:
mischien een leuk idee om via een pet of hoed een soort achteruitkijkspiegel te maken, dus de lens naar achteren gericht en de lcd vlak voor je gezicht te hangen.

kan je altijd zien wat er achter je gebeurd
Een fopbril kopen en in de poot de lens en in 1 van de 2 glazen een lens. In de neus dan de rest van de elektronica :)

8) :+

Zo dus :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 23:02 ]

Verwijderd

krijg je alleen links en rechts omgedraait ;)

Verwijderd

dat moet wel te fixen zijn no?

Verwijderd

Topicstarter
Juist, spiegeltje voor de lcd :D

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 12:36:
Juist, spiegeltje voor de lcd :D
LOL

ja dan zou et weer goed moeten zijn

umm toch?

Verwijderd

lol, of je hangt m bij de deur en de lcd op je bureau kan je zien wie er binnenkomt :P

*Broertje sluipt naar binnen, met kwade intenties dmv jou laten schrikken dwz "Boe!" te roepen*
-"Hallo <naam broertje>."
-Broertje; "wtf"

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05
dreeke schreef op 08 februari 2003 @ 22:41:
Er was hier iemand die een raam in zijn kast had die speigelend was, alleen als hij de lamp in zijn pc aanzette dan zag je de binnekant van zijn kast.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 February 2003 @ 15:08:
lol, of je hangt m bij de deur en de lcd op je bureau kan je zien wie er binnenkomt :P

*Broertje sluipt naar binnen, met kwade intenties dmv jou laten schrikken dwz "Boe!" te roepen*
-"Hallo <naam broertje>."
-Broertje; "wtf"
:D ROFLMAO

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 15:08:
kan bijzonder handig zijn op sommige momenten ;)

Pagina: 1