Ik post weer een keer hier, dit maal is me iets gebeurd, wat volgens kans-berekeningen, zo klein is, nog kleiner dan de kans om 1 miloen te winnen...
Ik was op mijn werk, en ik hielp een klant, terwijl ik achter de kassa haar producten aan het scannen was.
Ik vertel haar dat het 14,59 is, met aftrek van de flessenbon, dus 14,49...
Ze pint het, en terwijl ze haar pincode intypt, kijk ik hoelang ik nog te gaan heb, voordat het 18:15 is.
Ik stroop mijn mauw op om op mijn horloge te kijken en et is net een paar enkele seconden 14:49.
Ik vertel dit als een lachertje aan de klant, en ze ziet de humor er wel van in "heb ik een prijs gewonnen"
Maar ze vertelde me dat haar man over dit soort dingen (toeval?!) een boek aan het schrijven is, wat nog niet uit is...
Ik heb van de bon een herdruk gemaakt, vanwege bewijs van dit incidentje.
(het kan dus toch!), toeval bestaat

3 notes:
- Dit is absoluut GEEN fotosoep
- Ik kan in geen enkele mogenlijkheid de tijd instellen op de kassa.
- Bon druk heb ik in bezit, hij is real as it can gets.
Hebben jullie dit weleens megemaakt, of iets soortgelijks met toeval te maken?
P.S.: Naam van het bedrijf express weggelaten
Ik was op mijn werk, en ik hielp een klant, terwijl ik achter de kassa haar producten aan het scannen was.
Ik vertel haar dat het 14,59 is, met aftrek van de flessenbon, dus 14,49...
Ze pint het, en terwijl ze haar pincode intypt, kijk ik hoelang ik nog te gaan heb, voordat het 18:15 is.
Ik stroop mijn mauw op om op mijn horloge te kijken en et is net een paar enkele seconden 14:49.
Ik vertel dit als een lachertje aan de klant, en ze ziet de humor er wel van in "heb ik een prijs gewonnen"
Maar ze vertelde me dat haar man over dit soort dingen (toeval?!) een boek aan het schrijven is, wat nog niet uit is...
Ik heb van de bon een herdruk gemaakt, vanwege bewijs van dit incidentje.
(het kan dus toch!), toeval bestaat

3 notes:
- Dit is absoluut GEEN fotosoep
- Ik kan in geen enkele mogenlijkheid de tijd instellen op de kassa.
- Bon druk heb ik in bezit, hij is real as it can gets.
Hebben jullie dit weleens megemaakt, of iets soortgelijks met toeval te maken?
P.S.: Naam van het bedrijf express weggelaten
[ Voor 4% gewijzigd door Zakkenwasser op 08-02-2003 22:24 ]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]