Toon posts:

Wanneer komt Hp met een nieuwe printer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een goed foto-printer kopen. Ik heb altijd HP gehad en bevalt me goed, tuurlijk jammer dat de inkt zo duur is. Maar ik heb gehoord dat ik geen epson of Cannon moet kopen want daar krijg je snel onkosten aan omdat dan de spuitmondjes versleten zijn.

De HP 7550 lijkt me wel iets maar daar zit een heleboel extra op die ik nooit zal gaan gebuiken. Ik wacht eigenlijk op een nieuwe foto printer van HP zonder toeters en bellen. Wanneer zou die komen?

Jan.

Verwijderd

als die 7550 te veel dingen heeft die je niet gebruikt waarom kijk je dan niet naar een qua foto's vergelijkbaar model zonder die dingen :?

http://www.hp-expo.com/nl/dut/products/inkjet/entry.html

Verwijderd

Topicstarter
Tja heb ik gedaan maar ik ben er geen tegen gekomen, welke zou in de buurt komen?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:31
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 22:21:
Maar ik heb gehoord dat ik geen epson of Cannon moet kopen want daar krijg je snel onkosten aan omdat dan de spuitmondjes versleten zijn.
Bij printers verstoppen na een bepaalde tijd de printkoppen waardoor er geen inkt meer uitstroomt. Bij epson en canon zitten die op de printer waardoor je de printer weg kunt gooien.
Bij HP zitten ze op de inktpatronen waardoor je door die te vervangen het probleem verhelpt.

Verwijderd

Bij printers verstoppen na een bepaalde tijd de printkoppen waardoor er geen inkt meer uitstroomt. Bij epson en canon zitten die op de printer waardoor je de printer weg kunt gooien.
Bij HP zitten ze op de inktpatronen waardoor je door die te vervangen het probleem verhelpt.
Bij Epson zitten deze vast in de printer ja, maar bij Canon niet. Ze bieden niet voor niets navulcartridges en navulcartridges+printkop aan..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb naar de Canaon s900 gekeken maar ik dacht dat daar de printkop ook vast zit zoals bij de Epson 950

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 22:24:
als die 7550 te veel dingen heeft die je niet gebruikt waarom kijk je dan niet naar een qua foto's vergelijkbaar model zonder die dingen :?

http://www.hp-expo.com/nl/dut/products/inkjet/entry.html
Ik zie daar de HP 6122 maar die heeft Photoret 3 en de HP 7550 Photoret 4

Verwijderd

hoeveel van de functies van je pc gebruik je nu, ook veel minder als erop zit, dus dat is geen goed argument voor het niet kopen van en artikel gerelateerd aan je pc.
ik kan ook banners printen maar heb ik nog nooit gedaan, dus moet ik daarom maar en printer niet kopen ?????
meestal is het ene extra wat je niet nodig hebt gekoppelt aan iets wat je wel gebruikt !!!
en mischien ga je de extra dingen in de toekomst wel gebruiken, dan is het makkelijk als het er wel op zit, als het er niet opzit ga je namelijk daar weer over lopen klagen.

offtopic:
ik bespeur hier iets van de nederlandse goedkoopheid

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 23:29 ]

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:35
Ik denk dat je met een HP 5550 goed uit de voeten kunt i.p.v. 7550. Enkel heeft deze geen mogelijheid om je geheugenkaart van een camera rechtstreeks uit te lezen, maar persoonlijk lijkt me dat ook niet handig, omdat je de foto's eerst beter even kunt bekijken/bewerken op je PC en dan pas gaat printen..

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat de HP 6122 deze Photoret 3 heeft en de HP 7550 Photoret 4. Zal dat veel uitmaken bij het afdrukken van foto's ?

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:15
Waarom kijk je niet naar de 7350 of de 7150?? Exact gelijk aan de 7550, maar zonder toeters en bellen, vooral de 7150.
De 7350 heb ik net besteld bij beat-it voor maar 185 euro, incl btw!!

Verwijderd

Photosmartdevisie kwam meestal eens per jaar met iets nieuws, soms helemaal nieuw zoals afgelopen jaar soms een kleine verbetering (P1000/1100 naar P1115/P1215)
Dus je moet mnstens tot de zomer wachten want dan worden meestal de nieuwe Photosmarts geintroduceerd
Ik hoop dat de nieuwe printers A4 randloos kunnen doen maar dat zal wel vergeefse hoop zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ooo duurt het nog zo lang tot augustus? Dan moet ik een keuze gaan maken tussen de Epson 950 en de Canon S900, maar welke, dat is erg moeilijk omdat ik altijd al tevreden ben over HP. Ik heb nu twee maanden al geen printer en scanner. Ik wil ook een scanner kopem maar waarschijnlijk is het beste van het zelfde merk als de printer.

• wezep
Verwijderd schreef op 09 februari 2003 @ 10:55:
Ooo duurt het nog zo lang tot augustus? Dan moet ik een keuze gaan maken tussen de Epson 950 en de Canon S900, maar welke, dat is erg moeilijk omdat ik altijd al tevreden ben over HP. Ik heb nu twee maanden al geen printer en scanner. Ik wil ook een scanner kopem maar waarschijnlijk is het beste van het zelfde merk als de printer.
Heb je mijn posting wel gelezen?
IS de 7350 of 7150 niets voor je?

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik gezien. Ik zag ook de 5550, deze heeft 1200/1200 bij zwarte afdruk. Maar twijfel nu nog tussen de 7150 en de 5550...????

Verwijderd

7150 heeft alleen als extra een Direct printing USB port en een Phototray voor 10x15 cm papier, maar dat kun je ook via de normale papierinvoerbak invoeren dus als je de phototray niet nodig hebt ga dan voor de goedkoopste en koop er een zwart of fotopatroon bij(5550 een foto, 7150 een zwart) dan ben je volledig gedekt voor zowel text als fotos

• wezep
Heb zelf voor de 7350 gekozen om de volgende redenen:
- heb een hp 850 camera, dus makkelijk aan te sluiten
- de 7350 was maar goed 10 euro duurder dan de 7150 en dan is het wel handig dat je alle kaartjes erin kunt stoppen
- de 7350 is goed voor 17ppm en de 7150 voor 14 ppm, hoe dit komt weet ik niet, maar dit wordt in de specs genoemd

Heb er voor 21 euro gelijk een zwart inkt patroon bijgekocht.

Verwijderd

wezep schreef op 09 februari 2003 @ 21:58:
Heb zelf voor de 7350 gekozen om de volgende redenen:
- heb een hp 850 camera, dus makkelijk aan te sluiten
- de 7350 was maar goed 10 euro duurder dan de 7150 en dan is het wel handig dat je alle kaartjes erin kunt stoppen
- de 7350 is goed voor 17ppm en de 7150 voor 14 ppm, hoe dit komt weet ik niet, maar dit wordt in de specs genoemd

Heb er voor 21 euro gelijk een zwart inkt patroon bijgekocht.
Ik bedoel maar jij betaald voor een zwart patroon 21 euro en hier in Zaandam bij de Dynabyte is het 35 euro

Wijs besluit om voor 10 euro extra de 7350 te nemen tenslotte is de 7150 maar een veredelde deskjet
Voor lang houdbare fotoafdrukken zoeken naar nieuwste HP premium plus photopaper(met opdruk dat het langer houdbaar is) geeft namelijk minste kans op problemen en de beste kwaliteit

Verwijderd

Topicstarter
Is de 5550c dezelfde dan de 7150? Ik heb ook naar de 6222 en 6227 gekeken maar dat is Photoret 3 en de andere Photoret 4. Zijn er nog ander printers met Photoret 4 ?

Ik denk da ik voor 5550c ga met de 4750c scanner, goede combinatie?

• wezep
De 5550 is dezelfde met deze verschillen:
-ander uiterlijk
-staandaard met zwart inktplatroon en niet met foto kleuren patroon
-geen usb aansluiting aan de voorkant

Als je er een foto patroon bij koopt, moet je dezelfde afdrukken krijgen als met de 7150.
Ik haal morgen m ijn 7350 op bij Beat-it./
De 5550 kost daar 149 euro!

Verwijderd

wezep schreef op 10 February 2003 @ 19:45:
De 5550 is dezelfde met deze verschillen:
-ander uiterlijk
-staandaard met zwart inktplatroon en niet met foto kleuren patroon
-geen usb aansluiting aan de voorkant

Als je er een foto patroon bij koopt, moet je dezelfde afdrukken krijgen als met de 7150.
Ik haal morgen m ijn 7350 op bij Beat-it./
De 5550 kost daar 149 euro!
En geen Phototray
Pagina: 1