Toon posts:

Ben abbo opzeggen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

ik lees nu al een maand of 3 dat het ene na het andere abbo wordt opgezegd wegends prijsverhogingen en dergelijke (vodafone, 02). Nu heb ik mijn contract van Ben doorgelezen en kan er nix op vinden dat ik mn abbo kan opzeggen, tenzij ik de resterende maanden betaal. Dus mijn eerste vraag is dus, kan ik mijn ben abbo opzeggen???

Verder zat ik te denken, Ben wordt T-Mobile. Nu heb ik een contract met ben en niet met t-mobile. Zou dat een reden zijn om mijn abbo op te zeggen???

plz help me :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee, Ben kan je niet opzeggen.

Om de simpele reden dat Ben nooit hun prijzen verhoogt voor bestaande abbo's, deze blijven precies hetzelfde betalen als daarvoor. Daarbij hoeft het niet in je contract te staan dat je je abbo kan opzeggen, want dit is volgens de wet het geval. Jij heb namelijk een contact met een bedrijf en dat bedrijf zegt eenzijdig dit contract op, dus heb jij volgens de wet het recht om je abbo op te zeggen.

Daarbij is ook de wijziging van naam niet van toepassing, omdat jij de ben Ben Nederland BV. een contract heb afgesloten en ik ben er van overtuigt dat dit bedrijf niet verdijnt, het krijgt gewoon een andere publieke naam. Correct me if i'm wrong, maar dan hoop ik dat iemand met meer kennis van rechten dit meer kan uitleggen. :)

Verwijderd

lol BEN = T-Mobile....al bijna een jaar....ze dragen alleen nog de naam BEN!!

dus die reden gaat niet op....voor de rest mag je elk abonnement opzeggen na een prijsverhogen....das geloof ik een algemene regel voor consumenten, maar dat heeft BEN niet gedaan dus gaat dat ook niet door

Verwijderd

Topicstarter
Dus no-go met het opzeggen van mijn Ben extra abbo dat nog min. 1.5 jaar loopt :(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 22:20:
Dus no-go met het opzeggen van mijn Ben extra abbo dat nog min. 1.5 jaar loopt :(
Ik vind dat smilie nogal raar achter je zin.
Je heb toch zelf een abbo van 2 jaar afgesloten ?

Niemand heeft je daartoe gedwongen neem ik aan :?

Verwijderd

Hij kreeg natuurlijk een hele mooie telefoon "gratis" bij een tweejarig ben abbo. Als ik dan ook snel er onder uit zo kunenn komen dan had ik dat ook zeker gedaan :D.

Verwijderd

Topicstarter
weet ik wel maar wil graag nieuwe telefoon :) met aldat geweld van MMS telefoons ben ik een beetje uitgekeken op mn oude phone.... en het goedkoopste is via een nieuw abbo een nieuwe phone te krijgen :) maar idd is my own fault.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 22:26:
weet ik wel maar wil graag nieuwe telefoon :) met aldat geweld van MMS telefoons ben ik een beetje uitgekeken op mn oude phone.... en het goedkoopste is via een nieuw abbo een nieuwe phone te krijgen :) maar idd is my own fault.....
een duurder BEN abbo afsluiten dan kan je een nieuwe foon erbij krijgen!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 22:28:
[...]

een duurder BEN abbo afsluiten dan kan je een nieuwe foon erbij krijgen!! ;)
true :) maar wil ook eigenlijk van mn ben abbo af... BEN SUCKS kwas verbinding. Ik woon in Wormer (don't ask ;)) en daar heb ik zodra ik mn huis binnen kom geen verbinding meer :( moet steeds bij het raam gaan staan of erger naar buiten!!!!

wil daarom liever vodafone :D

Verwijderd

Mja m'n zus en zwager wonen in Wormerveer.....heb zelf een BEN abbo en eigenlijk geen enkel probleem ermee!! Zelfs niet midden in huis!! :D

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 22:38:
Mja m'n zus en zwager wonen in Wormerveer.....heb zelf een BEN abbo en eigenlijk geen enkel probleem ermee!! Zelfs niet midden in huis!! :D
Ik had ook nooit problemen met Ben in Wormer. Margoed Wormer is wel in the middle of nowhere dus er zullen vast wel plekken zijn waar de ontvangst slechter is.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Pagina: 1