Ik heb een MSI K7T Pro 2 mobo. Het maximum cpu core voltage dat ik kan instellen is 1.7V => veel te weinig om een Duron650 op 900 te laten draaien. Is hier een gehackt bios voor, of iets in die aard ?
Verwijderd
Neen ...... je mobo kan dat alleen maar leveren als je processor het verzoekt geloof ik probeer anders met potloodstrepen de L7 bruggen aan te passen zodat de proc bijv 1.80 of 1.85 vraagt ( is meteen de max van mobo) en dan pas je de muliplier aan en houd je het stroomverbruik op cpu_default en dan zou het moeten lopen !
Verwijderd
Yeti > Hoe bevalt de msi voor de rest? Ik wil hem namelijk ook kopen. Is ie een beetje stabiel? En hoever zit je nu met je Duron?
Verwijderd
Yep, zou ik ook wel eens willen weten. Ik heb nu de Pro '1', loopt prima, maar wel gekocht net voor het bericht dat de tweakbare pro 2 uitkomt..:(
Ben nu van plan mijne in te ruilen voor de 2 versie, maar wil wel ff weten of het de moeite waard is.
Ben nu van plan mijne in te ruilen voor de 2 versie, maar wil wel ff weten of het de moeite waard is.
Ding is erg stabiel,Op woensdag 15 november 2000 02:36 schreef funksngrooves het volgende:
Yeti > Hoe bevalt de msi voor de rest? Ik wil hem namelijk ook kopen. Is ie een beetje stabiel? En hoever zit je nu met je Duron?
ik heb op kantoor allemaal pc's daar staan met MSI K7T Pro 2 mobo, verder geen problemen mee..... werkt prima, chrasht nooit, snel.. (met een duron 700 en 64Mb)
Verwijderd
Ja, een speciaal tweaker bios is beschikbaar op De MSI site heet 1.0B ofzo, staat erbij dat het een overclocker's bios is.Is hier een gehackt bios voor, of iets in die aard ?
Pagina: 1