Echt een domme vraag maar ik krijg het niet voor elkaar, het staat niet in de handleiding, foto's zijn geen probleem. Met welk programmatje kan dit?
Als het goed is ziet je pc je camera als een externe drive
In de explorer kan je dan op je camera komen en files kopieren naar je hd
Bij mijn A40 kan het gewoon met de zoombrowser ex. Ik geloof dat de software die gebruikt wordt voor de verschillende cameras niet verschilt.Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 22:04:
Echt een domme vraag maar ik krijg het niet voor elkaar, het staat niet in de handleiding, foto's zijn geen probleem. Met welk programmatje kan dit?
Dat is alleen onder XP en MEFoxke schreef op 08 February 2003 @ 22:36:
Als het goed is ziet je pc je camera als een externe drive
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ook Windows 2000
Met Windows 98 kan het met behulp van de mass storage device driver
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
XP en ME kunnen het zonder drivers, Windows 98 en 2000 mbv een mass storage driver die meestal wel meegeleverd wordt met de camera.
Windows 95 kan het als het goed is ook nog wel, mits de gebruikte poort wordt ondersteund door middel van een update.
Hoe zet de topicstarter zijn foto's over dan?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Met m'n A40 deed ik het ook met Zoombrowser.
Tegenwoordig doe ik het met m'n kaart-lezer, veel handiger.
Kaartje erin en je kan aan de mappen op de CF-kaart. Gaat ook veel sneller om te downloaden daarmee.
Tegenwoordig doe ik het met m'n kaart-lezer, veel handiger.
Kaartje erin en je kan aan de mappen op de CF-kaart. Gaat ook veel sneller om te downloaden daarmee.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
met mijn ixus v3 gewoon op hetzelfde manier als foto's met dat progamma van windows of gewoon met zoombrowser.
Alleen het irritante is dat door de film met hele grote letters PICVIDEO en www.jpg.com staat als je het met windows media player afspeeld. Met Quicktime zie ik die letters niet. Zal waarschijnlijk aan een of ander filter ofzow liggen maar gewoon irritant dat het niet standaard goed is. (film is volgens mij een mjpeg video in plaats van gewoon mpeg)
Alleen het irritante is dat door de film met hele grote letters PICVIDEO en www.jpg.com staat als je het met windows media player afspeeld. Met Quicktime zie ik die letters niet. Zal waarschijnlijk aan een of ander filter ofzow liggen maar gewoon irritant dat het niet standaard goed is. (film is volgens mij een mjpeg video in plaats van gewoon mpeg)
Pagina: 1