Toon posts:

Vastlopen van films met xvid- codec

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Hoewel ik alle xvid- gecodeerde films kan afspelen, heb ik bij een aantal films (o.a. The ring en Bowling for columbine, beide xvid video met ac3 audio) het volgende probleem. Tijdens het afspelen loopt de film vast. De audio gaat gewoon door maar het beeld blijft stilstaan.
Ik heb al diverse players geprobeerd maar nog steeds lopen de films telkens op hetzelfde punt(-en) vast. De films heb ik overigens gedownload via kazaa.

Ik denk dat het probleem wordt veroorzaakt omdat de downloads soms nogal traag gingen en bij verschillende users is gedownload. Met de files zelf is niks mis mee lijkt mij. Het zijn dvd- screeners en tijdens de films komt ook regelmatig dat suffe "consideration" tekstje in beeld; ze komen dus van de filmmaatschappij en zouden dus van prima kwaliteit moeten zijn. Hiernaast heb ik mijn codecs allemaal perfect voor elkaar dus daar ligt het waarschijnlijk ook niet aan. (Gspot geeft aan dat alles ok is, voor xvid gebruik de stabiele codec, het ac3 geluid regel ik met ac3 filter).

Nu ben ik op zoek naar een programmatje als divxfix maar dan voor de xvid? Is er zoiets? (of elk andere oplossing voor mijn probleem is ook prima :+)

Gegroet

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

Mmm, de modjes slapen zeker al :?

And The Only One

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
mja volgens mij heb je het over warez

check de faq

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03 07:10

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Diamon en Smurff:
Zou jullie deze eens willen doorlezen?
Forumgedrag: Reageren
Als een topic niet aan de eisen voldoet, kun je dat melden in SM.
Maar niet onnodig blaten, zonder de topicstarter te helpen ;)
Geef dan minstens een aantal linkjes waar ts wat aan heeft.

Topicstarter:
Het gaat hier om warez en daarmee moet je zelf maar mee zien te redden, met enige zoeken had je ook al vrij veel kunnen vinden.
Dit is nl wel een aantal keren langsgeweest. :)
Lees voor regels wat warez betreft eens deze stukje:
Licentie of copyright schendingen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vae Victis op 08-02-2003 23:49 ]

Verwijderd

Zie de post hierboven. Deze gaat dicht.

Dit topic is gesloten.