Toon posts:

[XP] vergroten/verkleinen kleine haperingen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een internetpagina of gewoon een map vergroot of minimaliseer naar een kleine pagina dan zie je een stottering erin als ie omhoog of naar beneden gaat. Normaal gaat ie meteen naar boven, maar bij mij ook wel maar je ziet hem flikkerend naar boven gaan. Ik gebruik WindowsXP pro SP1 NL 512MB. Gebeurt als ik niets heb draaien ofzo. Draait niets onbekends op de achtergrond ofzo. Als ik dan opnieuw opstart gaat het weer ff goed dan maximaliseert ie gewoon goed enzo, maar na een tijd krijgt ie dat flikkerende effect. Heb dit volgens mij sinds de laatste Windows update. Weet iemand wat die is. De pagina maximaliseerd wel gewoon in de zelfde tijd alleen met flikkeringen tussendoor. En heb directX 9.0 geinstalleerd dus kan dat het zijn. Hoe verwijder ik die dan kan het nergens vinden ook niet bij software

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 20:34 ]

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

ik zou zeggen zet al die grafische rotzooi uit en kijk dan nog eens en als je problemen hebt met internet pagina's scrollen daar is volgens mij nog geen oplossing voor gevonden (smoothscrolling uizetten werkt maar een beetje

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
welke grafische rotzooi en waar dan

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Topictitel updated volgens Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

snooze bedoelt waarschijnlijk de visuele effecten van WinXP.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
het is niet erg maar niet leuk om te zijn. Denk dat het aan DirectX ligt, maar die heb ik erop gezet omdat Motocross MAdness2 elke keer vastliep, maar nu niet meer. Dus die laat ik erop staan

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Eeuhm, directX 8.1 zit al in windows XP. Dus welke direct X heb jij er op gezet?
Ik denk dat die directX wel eens een goede gok kan zijn voor de oorzaak van het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik die visuele effecten van WinXP?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb directX 9.0 geinstalleerd. Aan het begin niet maar na 5a 10 min komt het kleine probleem pas

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 20:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij is nu in ene weer goed. Heb wat beeldinstellingen veranderd en weer teruggezet zoals ze stonden en nu heeft ie het niet meer terwijl ie het net wel had. Hoop dat het nu over is. Voor eventuele tips mag er natuurlijk wel gereageerd worden
Pagina: 1