Wederom hallo,
We zijn sinds kort overgestapt van lycos naar een betaalde hosting. Ik kom gewoon in phpmyadmin en heb de database succesvol overgezet. Ik kom echter niet meer in mijn database via php!
Hier
Krijg ik de volgende error:
)
We zijn sinds kort overgestapt van lycos naar een betaalde hosting. Ik kom gewoon in phpmyadmin en heb de database succesvol overgezet. Ik kom echter niet meer in mijn database via php!
Hier
PHP:
1
2
| mysql_connect ("localhost","root") or die ("Can't connect with the database."); // your DB settings mysql_select_db("gamelimits_nl") or die ("Can't connect with the database table."); // DB name |
Krijg ik de volgende error:
De namen kloppen enzo. Ook als ik het password toevoeg doet hij het niet. Als ik de user 'root' in een andere user hernoem, is de user wel valid, maar geeft hij nog dat hij geen contact kan maken met de database. Ik weet het niet meer en hoop dat jullie mij wederom kunnen helpen. (kheb de search al gebruikt, maar daar krijg je alleen deze fouten op homeserversWarning: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in /home/virtual/site48/fst/var/www/html/head.php on line 53
Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: NO) in /home/virtual/site48/fst/var/www/html/head.php on line 53
Can't connect with the database.
Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.