Toon posts:

Combineren van HP printer onderdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP deksjet 930C, en mijn vader heeft net een HP deskjet 6122 gekocht. nu zit er bij die printer een leuk apparaat achter dat automatisch dubbelzijdig print, en wat blijkt je kan het er af halen en in de 930 stoppen. _/-\o_ _/-\o_ Dat leek me wel leuk om eens te proberen.

Het probleem is de software, als ik de drivers van de 930 gebruik dan werkt het automatisch dubbelzijdig printen niet, en als de drivers van de 6122 gebruik dan print hij niet, het papier gaat er wel door heen, net alsof ie print, maar de inktcartrigde beweegd verder niet. O-) O-) Heeft iemand suggesties over wat ik nog kan doen.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
SOLUTION: This issue has been fixed with HP Deskjet driver version 4.3. The 4.3 driver recognizes printer models that ship, or do not ship, with duplex units. The Setup button in the Chooser will show (as default) the shipped configuration.
Lijkt me dan een idee om driver 4.2? op te zoeken en de duplex handmatig in te stellen. Als dit niet werkt kan je nog proberen of de 970 driver gaat werken, maar ik denk niet dat dit het geval is. :)

Verwijderd

970 driver zou moeten werken
Probeer bij de 930 driver eens naar het hacker's menu te gaan, omdat ik lui ben en niet de hele routine om daar te komen wil beschrijven raad ik je aan om op de HP site te zoeken.
In het Hackers menu kun je aangeven dat je een automatische duplexer gebruikt