Ik wil graag vragen of iemand misschien de DC mappack van Quake 3 heeft. Ik werd namelijk heel hard ingemaakt met verrotte controller besturing
. Ik wil vraak nemen op die DC spelers op het internet. Misschien zelfs een idee om een 'GoT kill DC' clan in het leven te roepen
, al is het alleen maar om duidelijk te maken dat DC en Quake 3 niet samengaan (tot de komst van de muis).
Bij xsreality.com heeft even terug wel een link gestaan naar 3 losse DC levels. Ik weet alleen niet of ze er nog staan.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
kep q3dc...tis echt een kutwerk om die maps te converten...kep wel een map werkend gekregen, maar alle textures moeten ook nog geconverteerd worden enzo...hek geen zin in
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Verwijderd
ik heb gister Q3 met muis en KB op de DC gespeeld.. gaat verdraaide lekker! .. al is de muis wel errug klein .. (die japjes hebben zeker kleinere handen) .. er komt een adapter voor de dc zodat je je eigen tobo en muis kunt aansluiten .. da's handiger
Ik wil die mensen die met hun dreamcast op het internet spelen ook eens flink in de pan hakken
. De besturing met die controller is zo verschrikkelijk dat ik erg gefrusteerd raak en eigenlijk dat ding meteen wil vertrappen, maar hij is niet van mij
.
Pagina: 1