Toon posts:

[Battlefield 1942] Crashed na opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze topic al vaak is geplaatst maar daar kon ik niet veel wijs uit maken. Ben nogal een n00b op dit gebied. Bij de volgende spellen:

-Battlefield 1942
-Sum of all Fears
-GTA 3

crashed mijn pc en slaat ie terug naar windows of helemaal af. Mijn specs van m'n PC zijn:

Nvidia Geforce 2 MX/MX 400
AMD Anthlon 1.33 Ghz
Iiyama A705MT

Ik heb de laatste drivers gedownload van Nvidia (nieuwste detonator) en een refreshlock. Nog steeds hetzelfde probleem.
Alle games zijn gewoon volkome legaal gekocht O-)

Kan iemand mij van dit probleem af helpen? Anders is er 150 Euro naar de knoppen :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Ik neem aan dat je Windows XP hebt?
En heb je dit alleen bij deze nieuwe spellen of heb je het ook bij wat oudere spellen?
Je zou dingen kunnen proberen zoals een nieuwe Direct X downloaden of je moederbord BIOS flashen. Het kan zijn dat het één van deze dingen is :)

The devil is in the details.

Verwijderd

hey schaa818, klinkt alsof je je instellingen ff te hoog staan met mijn machine heb ik geen probleem maar ik heb BF1942 ook een tijd op en geforce2 ti gedraaid (zonder problemen.

Zie mijn pc specs onderin post. probeer eens je graphics op z'n laagst en als dat niet lukt zonder geluid. Misschien eis je gewoon wel te veel van je systeem de spellen die jij opnoemt zijn gewon zware programma's.

Download anders eens nieuwe geluidsdrivers, deze zijn ook belangrijk :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 20:12:
hey schaa818, klinkt alsof je je instellingen ff te hoog staan met mijn machine heb ik geen probleem maar ik heb BF1942 ook een tijd op en geforce2 ti gedraaid (zonder problemen.

Zie mijn pc specs onderin post. probeer eens je graphics op z'n laagst en als dat niet lukt zonder geluid. Misschien eis je gewoon wel te veel van je systeem de spellen die jij opnoemt zijn gewon zware programma's.

Download anders eens nieuwe geluidsdrivers, deze zijn ook belangrijk :).
extra add:

Al de nieuweste DirectX al geprobeerd? 8.1 of 9.0(nieuwste).

2e:

http://gathering.tweakers...message/15457466#15457466 misschien vind je hier nog wat :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 20:16 . Reden: Extra info ]

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-02 11:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik had het trouwens ook toen ik nog de ilegale versie gebruikte. Met de legale versie geen problemen. Gewoon brakke crack misschien. Maar da;s niet toegestaan hiero :)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Inderdaad, een verkeerde no-cd patch geeft hetzelfde resultaat...

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1