Toon posts:

Welke mobo is de beste hebt maar 150 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo welke mobo is goed voor intel processor 2.4 ddr 512 en ik wel goed mee overclocken ! hebt maar 150 euro

Verwijderd

Je moet helaas zelf onderzoek doen Chinese jongen :) Dit soort vragen wordt nooit beantwoord op GoT, omdat iedereen andere eisen stelt en iedereen andere merken en technieken op prijs stelt. Persoonlijke voorkeur dus. Staat ook in de faq.

Verwijderd

Topicstarter
Kan dan niemand mij helpen ! :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee, want iedereen stelt andere eisen aan de hardware. Door het lezen van reviews en rondkijken op GoT krijg je een duidelijk beeld van de verschillende moederborden die er te krijgen zijn, zodat je een (voor jou) goede keus kan maken.

Maar daarvoor moet je dan wel zelf moeite willen doen.

Verwijderd

Misschien dit artikel eens lezen http://www17.tomshardware.com/mainboard/20030203/index.html

of deze Pentium 4 mainboard review

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 18:56 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52

Rival24

I'll Be Back

Aangezien je niet weet wat je wilt neem je gewoon een heel goedkope die doet wat jij wil :?

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
ik zou eerst in pricewatch de moederborden noteren die in you prijs bereik liggen, en dan in google zoeken : "moederbord + Type " review

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Voor overclocken moet je bij Epox zijn! Voor een goed stabiel bord is de Asus P4PE the master.

Als je niet snapt waarom deze vraag hier niet thuis hoort dan moet je maar een goed de FAQ lezen of het beleid ten aanzien van het openen van nieuwe topics.

Lees reviews

www.ocworkbench.com Daar vind je zat over overclock borden.

Verwijderd

Ook Abit is vanouds goed over te klokken. Kijk eens op www.abit.com.tw om te zien wat zij aan P4 plankjes hebben, ga dan naar de price watch en kijk of het binnen je budget ligt. Zoek ook even in de Omega search op het bordje en kijk wat de ervaringen zijn. Zo moet je een beetje te werk gaan.
Verder kun je kijken bij Google en dus www.tomshardware.com of eventueel ook www.anandtech.com voor meer info. Zat resources dus! suc6.

Laatste tip: bovenaan de pricewatch staan altijd populaire nieuwe artikelen. Zie hier. Daar kijk ik persoonlijk altijd als eerst.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 19:14 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 18:52:
Kan dan niemand mij helpen ! :(
Je zit hier verkeerd :)

Dit is Gathering of Tweakers

Ga jij het onderstaande linkje maar eens goed doorlezen:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.