[SG]Niveau (ja, alweer)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 18:26

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Ik weet t, daar gaan we weer denken jullie nu allemaal. Maar iets in mij zegt dat ik dit moet posten en dus doe ik het maar.
en ik heb deze Gaat het de verkeerde kant op met GoT? al gelezen, maar dit staat naar mijn id hier los van

Het probleem
De grote stijging van het aantal HK reply's in SG

De irritatie
Bij veel mensen, ook bij mij (als ex die hard hk-er), ontstaat steeds meer irritatie over het niveau van de reply's in SG. Je ziet steeds meer HK reply's, flame's en trolls (voorbeeld, zie in deze SeM topics: [rml][ SG]hkreply/flame[/rml] ; [rml][ SG]Flame :([/rml] )
Ik probeer gewoon te discussieren, zoals in het topic Zeg Nee!!! wat mijns inziens een mooie discussie was, ondanks de niet zo geschikte openingspost. Een aantal mensen vond het schijnbaar nodig om HK-reply's en flame's te plaatsen, wat Dido heeft doen besluiten dit topic op slot te gooien. Helaas.
Ik heb zelf steeds meer het gevoel een lite-mod zonder lite-mod status te worden. Constant zijn er mensen die een goed topic verzieken, en dan ga je maar weer naar SeM (of LA, da was een foutje he Durden :> ) om dat aan te geven, en dan wordt er wel wat aan gedaan.
Maar het is allemaal zo jammer en zo zinloos.
Het begon redelijk goed in SG na de sluiting van de HK. Mensen waren netjes, hielden zich aan de regels (de rotte appels daargelaten) en het was leuk. Maar het lijkt wel alsof nu een heleboel mensen weer vergeten wat ook al weer de regels waren (deze bv: Verwijderd in "Hand achter de rug" ;
ViNyL in "tiesto zijn t-shirt" ;
[rml]Mwee in "[ PTT]Bericht van aankomst > duane"[/rml] ).

Tuurlijk maak ik zelf ook wel eens fouten, en zijn niet al mijn reply's superzinnig. Ik zal niet gaan doen alsof ik t beter weet. Maar ik heb nog niet gemerkt dat men zich irriteerde aan mijn iets minder nuttige, maar nog niet op hk-niveau-zijnde reply's.

Wat moeten we eraan doen?
sja ik weet t niet. Lijkt me duidelijk. Tuurlijk, het handje in een topic is best een oplossing, maar bezorgt modjes nog steeds veel werk (sorry HlpDsK en Durden).
Moeten we dan als tweakers met zn allen maar blijven laten zien dat het niet zo hoort, en dat het anders moet en kan? en constant linkjes blijven posten naar het beleid tov HK reply's? (wat IMO voor sommige mensen tot verplicht leesvoer voor het slapen gaan hoort :/ )
Hoe denken mijn medetweakers daar wat aan op te lossen? Samen staan we sterker, en kunnen we laten zien hoe het wel moet.
T zou jammer zijn als strax SG de HK wordt. Ik vind t nog steeds errug leuk op het forum, en t zou jammer zijn als ook SG dichtmoest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Moeten we dan als tweakers met zn allen maar blijven laten zien dat het niet zo hoort, en dat het anders moet en kan? en constant linkjes blijven posten naar het beleid tov HK reply's?
Dat in elk geval niet, dat komt namelijk heel erg betweterig over. Je kan dat beter aan mods overlaten. Desnoods mensen toegang ontzeggen voor SG acces ofzo.

maar niet in topics dat soort dingen roepen, dan loopt zo'n topic namelijk uit in een "zeg bemoei je er eens niet mee" topic.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:11

rammes

koekebakker 1e klas

JvS edit:

Zeg dan niets :{

[ Voor 80% gewijzigd door JvS op 08-02-2003 19:26 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-10 18:26

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
rammes schreef op 08 February 2003 @ 19:24:
fff en ik zeg toch.. alweer :X word het een beetje beu!
ik ook. maar ook de stroom aan HK reply's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SG gaat heus niet dicht hoor, en de voorbeelden die jij nu aandraagt vind ik nog niet zo erg dat je gelijk kunt spreken van een onhandelbaar forum oid...

Ik heb de linkjes nagelopen en gemod wat er nodig moest zijn. Verder kun je zoals JvS al zegt beter alleen topicreport doen of een SM melding om het niet op een offtopic ruzie te laten lopen. Het komt vrij betweterig over, vooral als dat je enige melding in het topic is. Even terloops, offtopic bij een ontopic reactie vind ik het al minder storend.

Maar om nou te zeggen: SG is verloren: nee... het is nog best te doen, soms is een offtopic reply ook niet zo heel erg, mits het maar ontopic daarna blijft en niet een huiskamertopic wordt... maar ook dat kun je zelf wel merken aan de replies na zo'n opmerking. Feit blijft, dat je het het best kan negeren en zelf je best doen om een reply van niveau toe te voegen die WEL ontopic is, serieus, etc, en zo de draad weer recht te breien...

Overigens zijn we ook nog steeds in discussie over de HK, wat er mee moet gebeuren, en het was nog niet zeker of het ook dicht blijft; mocht dat dus écht de reden zijn van die huiskamerreplies, dan is dat ook nog een mogelijke oplossing.

Overigens² zijn huiskamerreplies en flames ook voor de sluiting aan de orde van de dag geweest, en werd het ook prima gemod, misschien dat het er ietsjes meer zijn maar nog steeds niet een golf, imo

Overigens³ is het wel opmerkelijk dat de meeste klachten komen van mensen die voorheen niet zo heel vaak in SG komen, en zich er nu aan ergeren. Van de SG-'meubels' zelf, waar ik ook buiten het forum wel mee lul, heb ik amper klachten gehoord over hoe het nu gaat ;) Dus ik denk eerlijk gezegd dat het wel meevalt en goed te modden is :)

[ Voor 30% gewijzigd door LuNaTiC op 08-02-2003 19:34 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens