Ik heb na jaren nog een oude BJC 240 bij iemand aangesloten. Maar wat wil het geval, deze print wel de volledige tekst (of plaatje) maar benut hiervoor slecht de helft van het papier in de breedte. Hij benut wel de volledige lengte van het papier, met als resultaat dat tekst en vooral plaatjes niet in de juiste verhouding worden weergegeven. Ik heb de nieuwste drivers van de Canon site gehaald. Geeft iemand een idee waar dit probleem vandaan komt en vooral wat is er aan te doen.
kijk is naar de afstellingen van de printer.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Welke afstellingen? papierformaat etc heb ik al gecontroleerd
Verwijderd
wat wordt er afgedrukt, als er alleen met een word document is geprobeerd check dan de pagina instellingen of het doc niet A5 of A6 is, de instellingen van word zijn belangrijker dan die van de printer omdat het anders geen wysiwyg zou zijn
Daar heb ik ook naar gekeken, maar het is ook zo dat plaatjes die afgedrukt worden in Paint Shop Pro ook worden ingedeukt en links op de pagina worden afgedrukt. Dit terwijl ik de opdracht geef om ze gecentreerd af te drukken
Verwijderd
kijk of de printer niet no een aantal jumpers of dipswitchen heeft om een andere printer te emuleren
Of probeer eens(ik weet het klinkt raar) een HP DJ 550C driver, dit is nl een alternatieve driver voor de meeste inktjetprinters omdat hij puur PCL3 is
Of probeer eens(ik weet het klinkt raar) een HP DJ 550C driver, dit is nl een alternatieve driver voor de meeste inktjetprinters omdat hij puur PCL3 is
De printer comprimeert alles links op de pagina.
Oplossing
Ga naar de map met printers: Start -> Instellingen -> Printers
Klik met de rechtermuisknop op het printermodel en selecteer Eigenschappen.
Selecteer de juiste cartridge in het stuurprogramma:
Kleur: BC-05, selecteer "Kleur"
Foto: BC-06, selecteer "Foto"
Bron: www.canon.be
De support pagina's zijn kennelijk in opbouw bij Canon Nederland.
Oplossing
Ga naar de map met printers: Start -> Instellingen -> Printers
Klik met de rechtermuisknop op het printermodel en selecteer Eigenschappen.
Selecteer de juiste cartridge in het stuurprogramma:
Kleur: BC-05, selecteer "Kleur"
Foto: BC-06, selecteer "Foto"
Bron: www.canon.be
De support pagina's zijn kennelijk in opbouw bij Canon Nederland.
[ Voor 7% gewijzigd door Orac op 09-02-2003 21:07 . Reden: type aanpassing ]
Pagina: 1