soundprobleempje..

Pagina: 1
Acties:

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:09
Ik heb vorige week een nieuwe pc gekocht:
aopen AK33
Duron 700
128Mb pc133
20GB HD
geforce 2 mx
Voeding=300W

Toen ik de zooi ging installeren heb ik netjes eerst de nieuwe via 4 in 1 drivers geinstalleerd en daarna pas geluid en video..ook van beiden de nieuwste drives.
Geluid zit onboard (ac97). Als ik nu een mp3-tje draai of een spel speel, dan hapert het geluid af en toe en valt soms zelfs weg. Mp3-tjes gaan ineens 3 keer zo snel en dan weer normaal...

In de winkel waar ik hem gekocht heb zeggen ze dat ik een fout heb gemaakt en dus niet eerst de 4 in 1 drivers heb geinstalleerd alvorens video en geluid te instaleren. dat heb ik dus juist wel gedaan. Nu moet ik volgens hen gewoon even c formatten opnieuw proberen en dan gaat het wel goed...Yeah right. Ik heb het de eerste keer al goed gedaan op die manier, want ik wist dat het anders fout zou gaan.
Alles werkt perfect, behalve het geluid! heb ook later nog eens opnieuw die drivers geinstalleerd en ook dat hielp niets..
Iemand suggesties? ik heb nml weinig zin om die 4 Gieg die ernu al opstaat er weer vanaf te moete gooien.( en dus eerst back-uppen..*zucht* )

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Verwijderd

toch maar proberen zou ik zeggen