Toon posts:

ati 9200?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen gisteren heb ik als medewerker van een wit en bruigoed keten reclame gekregen van packard bell (ik weet het niet het normale tweaker voer)
maar in de video dream machine 3 staat dat er een ati 9200 kaart in zit: link:
http://www.packardbell.nl...ode1217.asp#configuration

weet iemand hier wat meer over. op ati zelf kan ik er niets van vinden en via google alleen op aziatische sites en tja dat kan ik niet lezen.

weet iemand ook de advies prijzen van die kaart en misschien wat meer info erover??

even nog iets de pc komt pas ergens eind maart uit.....

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Misschien bedoelen ze de radeon 9100 dus de vroegere 8500. Typfout of zo. :?

Verwijderd

Topicstarter
Nou het gekke is volgens pb klopt het wel maar de juf achter de tel. wist mij niets erover te vertellen. daarom dacht ik ik plaats hier even een kopje en hoopte dat er een aziaat reargeerde en die sites via google kon lezen en ff posten hier wat het nou precies voor een kaar is. maar had ook al een mailtje naar ati gestuurd maar nog geen antwoord.

Verwijderd

Dan moeten ze in alle onderliggende pagina's ook dezelfde fout hebben gemaakt want daar staat het dan ook verkeerd in :?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

pisart schreef op 08 February 2003 @ 18:09:
Misschien bedoelen ze de radeon 9100 dus de vroegere 8500. Typfout of zo. :?
ik denk het niet :?
ik heb er net ook ff naar gezocht en je komt bijna alleen chinese site's erover tegen.
ook op een duitse site heb ik er wat over gezien
deze zei dat ie nog moest uitkomen en dat ie directx 8.1 ondersteunde.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de link op van die duitse pagina? stonden er specificatie's bij? of vergelijkings tabellen? za ja, zou je die willen posten?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-08 22:39

Upke dupke

Oompa Loompa

http://itlab.itnow.com.cn...2/9/16/mm-2002-9-15-4.jpg

RV280 oftewel opvolger van de RV 250 Oftewel :) de 2e lichting R300 kaarten. Deze kaart word straks samen met de R350 en Rv 350 gelanceerd. Deze kaart zal de Radeon 9000 (pro) en Radeon 9100 moeten opvolgen. (Dat zegt het plaatje tenminste en lijkt mij logisch ook.)

Verwijderd

Topicstarter
Wordt tijd dat tweakers.net er wat over te melden heeft der staat niet echt veel info op die duitste site:
" 1. Quartal: ATi RV280

Ähnlich wie nVidia (GeForce4 MX 8X/Ti 8X aka NV18/NV28), Trident (XP4e) und Matrox (Parhelia 8X) wird auch ATi noch eine ansonsten unveränderte und wahrscheinlich auch in den Taktfrequenzen gleiche AGPx8 Ausführung ihrer Radeon 9000 /Pro (RV250) in den Markt schicken, welche auf den Codenamen RV280 hört. Wahrscheinlich wird ATi dies auch im Verkaufsnamen deutlich machen, möglicherweise nennt sich der RV280-Chip dann im Verkauf Radeon 9050 /Pro oder Radeon 9200 /Pro. Mit Preisen von 100 Euro und später auch weniger wird ATi mit dem RV280 dann auch weiterhin eine preisgünstige DirectX8-Lösung anbieten können. Wahrscheinlich verkauft ATi derzeit die Radeon 9000 Chips nur noch ab und produziert keine neuen mehr, um baldmöglichst zum RV280 zu wechseln."

Hij is de opvolger van de 9000/9000pro als ik het goed begrijp en deze zou niet meer gemaakt worden. wel raar dat in de rest van de pb's nog voor een groot deel de 9000 versie nog in zal blijven zitten

Verwijderd

die vraag had ik zelf ook, maar aangezien de 9200 in een zogenaamde video dream machine zit verwacht ik eigenlijk ook zoiets van Video in / Video uit??!!

Weet iemand of dat op die 9200 zit?

:edit:

Heb zojuist packard bell gebeld over dit verhaal, maar aangezien deze modellen van packard bell nog niet leverbaar zijn, kunnen ze dus niet zien wat voor specs deze kaart heeft, beetje dom eigenlijk maargoed....

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 11:52 ]

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 12:36

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 11:24:
die vraag had ik zelf ook, maar aangezien de 9200 in een zogenaamde video dream machine zit verwacht ik eigenlijk ook zoiets van Video in / Video uit??!!

Weet iemand of dat op die 9200 zit?
Je kan natuurlijk van elke kaart een vivo uitvoering maken/krijgen...

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

-boesOne- schreef op:
[...]

Je kan natuurlijk van elke kaart een vivo uitvoering maken/krijgen...
... hoe maak ik dan een video in op een videokaart die dat niet heeft? :?

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-08 12:36

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 13:29:
[...]

... hoe maak ik dan een video in op een videokaart die dat niet heeft? :?
beetje kreatief met kurk..

Ik bedoel dat er vast fabrikanten zijn die de 9200 chip op een board zullen solderen en met een video ingang..

Net zoals bij de Radeon9000. Daarbij heb je vivo uiotvoeringen en ook uitvoeringen met alleen tvout..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

Het kan ook een Ati radeon 7200 zijn. (lijkt me sterk maar het kan wel)
Pagina: 1