Thema Forum Politiek dicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Hoi,

ik weet dat het politiek forum gedeelte tijdelijk was maar is er een kans om de posts nog te lezen? Ik wou nog ff kijken of ik reactie had op enkele opmerkingen.

edit- de titel had natuurlijk politiek moeten zijn..... ooops.

[ Voor 17% gewijzigd door Grijns op 08-02-2003 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Er worden zoveel mogelijk draadjes gemoved naar SG, NSTM en W&L, afhankelijk van het niveau of soort vraag waar het het best past. Tenminste, dat is volgens mij de bedoeling ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-10 08:55
En wat is dan wel het nieuwe Thema Forum?

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De Provinciale Staten Verkiezingen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
PolarBear schreef op 08 February 2003 @ 17:04:
Dat wordt door de VVD niet als politiek gezien? ;)

Nee, er is niet altijd een Thema Forum. Alleen bij actuele onderwerpen, die anders andere forums doen overlopen van de topics, wordt een Thema Forum geopend. Bijvoorbeeld bij het WK Voetbal, nu de verkiezingen of de HCC dagen... dus er hoeft nu niet meteen een nieuw thema voor het forum te komen.

[ Voor 8% gewijzigd door El Jefe op 08-02-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

PolarBear schreef op 08 februari 2003 @ 17:04:

8)7

wat het nieuwe themaforum wordt, is nog niet bekend, ik heb wel een idee maar daar moet nog over gediscussieerd worden ;) er hoeft overigens niet altijd een themaforum te zijn, het is meer een middel om als extraatje in te zetten wanneer er een duidelijke behoefte naar voren komt, of als het volgens ons wel grappig is om te doen enw at ook een behoefte vervuld.

Tipje van de sluier: thema forum over vakantie was vorig jaar toch wel een klein succesje :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Is het niet slim om in het Mededelingen Forum mede te delen dat TFP dicht is? Er zijn nu vast mensen die zich afvragen waar die nou is gebleven :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nu we het toch over de TF's hebben:

Is het gebruikelijk om ieder jaar een examen-forum in te stellen :?
Of was dit alleen vorige jaar :?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
alexandervisser schreef op 08 februari 2003 @ 17:28:
Nu we het toch over de TF's hebben:

Is het gebruikelijk om ieder jaar een examen-forum in te stellen :?
Of was dit alleen vorige jaar :?
Nee, bij mijn weten ieder jaar. Ik heb het tenminste al zeker 2x mee gemaakt. :)
En dit jaar moet er zeker 1 komen, dan doe ik ook examen dus het zou wel handig zijn. :P

[ Voor 13% gewijzigd door El Jefe op 08-02-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het zou me erg verbazen als er geen examenforum komt, want dat is er elk jaar en is erg goed bezocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 22:16

JJJ

LuNaTiC schreef op 08 February 2003 @ 17:38:
Het zou me erg verbazen als er geen examenforum komt, want dat is er elk jaar en is erg goed bezocht ;)
Is het misschien ook een idee om dan ook vragen over stof toe te staan aangezien je in de vakantie waarin je moet leren geen leraar ter beschikking hebt om iets evt. nader toe te lichten?

Zou voor mij misschien wel een uitkomst zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

JJJ schreef op 08 februari 2003 @ 17:56:
[...]

Is het misschien ook een idee om dan ook vragen over stof toe te staan aangezien je in de vakantie waarin je moet leren geen leraar ter beschikking hebt om iets evt. nader toe te lichten?

Zou voor mij misschien wel een uitkomst zijn :)

Mja we willen niet tever gaan dat het een huiswerk forum wordt oid, maar goed dan ben je alweer aan het vooruitlopen op de feiten. Tegen die tijd moeten we maar even kijken wat een goede policy wordt, en in welke mate we zulke vraagjes toelaten. Vorige keren liep het volgens mij best goed, ik was er niet echt heel erg in betrokken dus ik weet niet zo goed meer wat er nou wel en niet kon allemaal...

IIG heb je veel nuttigere fora die dat soort dingen behandelen, zoals scholieren.com, internetcollege.nl, fok en meer van dat soort zut :P

maar nogmaals, dat zien we dan weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:33
TF: De oorlog in Irak

Lijkt me een zeer actueel onderwerp, aangezien het vrijwel zeker is dat er een oorlog komt en dat de kans dat die oorlog tot grote schaal escaleerd ook aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
TF: Autoforum
(ruimt meteen op @ SG :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

TF: strandende olietankers

disclaimer: verder kom ik er nooit, ik volg nooit een discussie in dat forum, het leek me alleen - afgezien van de mogelijke oorlog in Irak - een interessant onderwerp.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irak forum zal er wel komen op het moment dat de eerste bommen vallen... gaat vaak zo met thema forums...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fetcher schreef op 08 February 2003 @ 21:29:
TF: Autoforum
(ruimt meteen op @ SG :P )
Maar auto's zijn nooit actueel. Een TF: AutoRAI oid kan dan wel, maar een TF: Auto's, dat zou er dan altijd moeten blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 09:57
Nofi, kunnen we geen Thema Forum HK openen :P

Ik krijg zo'n id dat ik dit toch niet gezegd had mogen :X

[ Voor 42% gewijzigd door Qylos op 09-02-2003 10:18 ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dark Blue schreef op 09 February 2003 @ 00:06:
TF: strandende olietankers

disclaimer: verder kom ik er nooit, ik volg nooit een discussie in dat forum, het leek me alleen - afgezien van de mogelijke oorlog in Irak - een interessant onderwerp.
dat kan toch ook in 1 of 2 draadjes :?
Ik denk dat voor dit onderwerp niet ee geheel forum gevuld kan worden, net als irak enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-10 10:34
Themaforum: Carnaval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
De onderwerpen die hier worden genoemd (buiten een eventueel auto-forum) kunnen wat mij betreft net zo goed buiten TF om gaan. Er kunnen hiervoor evengoed wat draadjes in SG voor worden geopend, een apart forum lijkt mij toch enigzins overdreven.

:)

Wat voor topics zouden er voor die suggesties dan in een eventueel TF komen???

[ Voor 15% gewijzigd door El Jefe op 10-02-2003 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 18:06

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik zou zo gedacht hebben dat TFP tot na de Provinciale Staten verkiezingen (nu nog 29 dagen) open zou kunnen blijven, maar blijkbaar denk ik weer te simpel.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1