Ik heb een Dell Optiplex G1 op de kop getikt en heb er een servertje van gemaakt. Die Maxtor die erin hangt is een ramp, dat is net een gehaktmolen zoveel herrie maakt dat ding!! Ik heb nu een Seagate Barracude V
gekocht en mijn grote vraag is, moet je dit ding ook koelen? Dat syteem is redelijk open, de harde schijf wordt niet dichtgebouwd maar komt gewoon in de open ruimte te hangen zeg maar. Er is bijna geen airflow daarom is het systeem ook zo lekker stil (145w voeding met een kleine hele stille processorfan).
Wat zijn de ervaringen van de Tweakert hierzo? Een 'Cuda V koelen of niet??? Ik heb namelijk geen zin om daar nog extra fan's aan te hangen zodat ik ook nog kan slapen.
Graag jullie ervaringen/meningen (ook met het oog op het 24/7 draaien van bak en schijf
)
Wat zijn de ervaringen van de Tweakert hierzo? Een 'Cuda V koelen of niet??? Ik heb namelijk geen zin om daar nog extra fan's aan te hangen zodat ik ook nog kan slapen.
Graag jullie ervaringen/meningen (ook met het oog op het 24/7 draaien van bak en schijf