Toon posts:

De echte gamers muismat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt de everglide, dan die concurrent..

en dan nog die 3M precision pad..

Welke mot ik halen?

ik heb een optische muis, en die doet et nie op mn bureau btw :)

probleem everglide kom je volges mij niet makkelijk aan of je moet flink wat flappen neer leggen :(

help?

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Help? :)
Anyway, beiden zijn ze goed. De Everglide is wel wat dik, bijna een cm. of zo. En de Attack pad van Everglide is wat klein, maar dat bevalt mij wel dus. Volgens mij maakt het dus niet zoveel uit welke je kiest.

hoe maak ik zo'n sig?

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

Kep een everglide en een mouseman wheel optical....nou dat werkt dus niet...met optische muizen kan je beter gladde oppervlakken gebruiken (oppervlak van everglide is dus NIET glad)...de everglide werkt wel perfect voor me gewone mouseman wheel :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Topicstarter
uhm? dus welke mot ik nemen voor mn optisch gebakje :)

Die everglide de niet als ik de reacties hierboven lees :(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
MMM van een muismat ga je echt niet beter spelen hoor, geef liever wat geld uit aan een optische muis, zal je veel meer voordeel opleveren

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Of aan een Razer Boomslang .. en een Everglide, werkt echt wel.

Flickr | Lego collectie

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
RadPadz zijn ook cool!

Verwijderd

alsof je dat allemaal nodig hep :p

Verwijderd

Topicstarter
uhm ff lezen guys..

in mijn eerste beriggie zei ik al dat ik een optisch gebakje had..

|:(

Zoek er alleen nog een relaxde muismat bij..

en daar heb ik ff reacties voor nodig

Verwijderd

Een nieuw bureau met een glad oppervlakte?

Verwijderd

weet ik veel heb gewoon een zware roadrunner muismat voor de muis bij mijn Logitech cordless desktop I-touch pro zit. Hoef die boomslang toch niet. ten eerste tis gewoon te duur ten tweede heeft het geen zin om 2000 dpi ten opzichte van 600 dpi te hebben dat is hetzelfde als een A4 inscannen op 38400 dpi complete overkill.

• Speedy
Die Roadrunner mat is top, ik heb em met Taz erop, lekker zwaar en gaat al 3 jaar heavy gamen mee.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
verkrijgbaar waar?

• Speedy
V&D had em voor het laatst, zag wel een paar maand terug de Tweety uitvoering nog bij Dynabyte. Tis geluk hebben, ze zijn al wat ouder he.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

die dingen kan je zowat overal kopen ze zijn lekker zwaar en kosten geen bal. soeperkoopje dus 8-)
Heb die van mij nu al een jaar of 3 en nog niks mee gebeurd. normaal verniel ik ze baggers snel :( maar die Loony tunes muismatten gaan echt lang mee.

Ik weet alleen niet hoe die het doet met optische muizen.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
De gratis muismat van de TU Eindhoven... lekker matje...

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Meuk
  • Laatst online: 16-11-2025
Gratis muismat van faculteit natuur en techniek van de hsbrabant :)

Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M

• drZymo
OMG...Meuk is back :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:39

McLambo

MTB Junky

btw: gebruik je die optical muis om te gamen?
dat heb ik ook geprobeert, DAT ZUIGT!!!!!!!!!!!
ik heb hem weer ingeruild voor m'n oude vertrouwde 'big berta' cordless mouse wheel

ik had het probleem dat als ik de muis te snel bewoog(dat gebeurt nog al eens bij een potje fanatiek DMén) dat 'ie precies de andere kant opging. Gewoon niet geschikt voor gamen denk ik.
En wat zo'n Razor Tuinslang betreft:
Een maat van mij heeft een hele stabel.
Hij speelt quake 2 bij DTF. Hij gebruikt nu weer een pilot wheel mouse. veel fijner.
ajuus!

• drZymo
Op maandag 20 november 2000 18:47 schreef McLambo het volgende:
btw: gebruik je die optical muis om te gamen?
dat heb ik ook geprobeert, DAT ZUIGT!!!!!!!!!!!
ik heb hem weer ingeruild voor m'n oude vertrouwde 'big berta' cordless mouse wheel

ik had het probleem dat als ik de muis te snel bewoog(dat gebeurt nog al eens bij een potje fanatiek DMén) dat 'ie precies de andere kant opging. Gewoon niet geschikt voor gamen denk ik.
En wat zo'n Razor Tuinslang betreft:
Een maat van mij heeft een hele stabel.
Hij speelt quake 2 bij DTF. Hij gebruikt nu weer een pilot wheel mouse. veel fijner.
ajuus!
Welk merk muis had je dan. Logitech Opticals werken echt super gladjes !!!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:50
Ik heb een gratis muismat van KPN(nee ben geen fan) van een jaar terug ofzo, is een glad ding. D'r ligt een Logitech Wingman Gaming Mouse op. Zeer lekkere combinatie.
Om eerlijk te zijn. Mijn scores met Delta Force en Unreal Tournament gingen omhoog na deze aanschaf. Overigens ook geen gedoe met kabels!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:39

McLambo

MTB Junky

Die optical muis die ik had???
.....
kweet nie hoe die heette maar het was er niet zoeen als ik nu heb, maar dan met kabel en infrarood,
beetje blauwig was íe.
Pagina: 1