[Multiplayer] Welke games voor 56k?

Pagina: 1
Acties:

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-12-2025

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ik zit helaas vast aan een 56k analoge telefoonlijn voor internet, dus online gaming met spellen als Unreal Tournament zit er helaas niet in. Met een ping van 2200 ms is het niet echt speelbaar, en de mensen op de server weten het ook niet echt te waarderen ;)
Welke moderne games zijn nu wel fatsoenlijk speelbaar met een 56k modem?
Deze vraag is serieus bedoeld, kom dus alsjeblieft niet aan met commander keen ofzo. M'n ineternet connectie is dan wel prehistorisch en hopeloos obsolete, maar m'n pc niet ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-01 17:22
ping van 2200 ms op 56 k :? Ik denk dat er iets anders mis is :D
Ik kon bijvoorbeeld met m'n ISDN verbinding heel goed UT'en!!

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Warcraft 3. En zo ver ik weet alle andere Strategy spellen.
Warcraft 3 ownz ;)

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Ja, soms is het ook wel 100 ms, maar dat houdt hij nooit lang vol. Het ligt trouwens niet aan server list refreshes, want hiervoor gebruik ik The All Seeing Eye

micheljansen.org

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:47
Venkeroz schreef op 08 februari 2003 @ 16:19:
ping van 2200 ms op 56 k :? Ik denk dat er iets anders mis is :D
Ik kon bijvoorbeeld met m'n ISDN verbinding heel goed UT'en!!
Isdn is bij mijn weten toch écht iets anders dan 56k, vooral omdat ik 56k zelf ook heb(dus ik weet hoe moeilijk het is om een goede game voor een 56k te vinden :( )

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

Ik speel wel veel cs is nog wel te doen met ping van 200 (als hij constant blijft :P )
ik heb ook veel age of ampires gespeelt

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Verwijderd

warcraft 3 is zeer goed te doen (kijk maar naar mijn 1337 56k skills :P )

ook cs is wel te doen, ik speeld het een hele tijd achter elkaar met mijn 56k, en opeens zit ik dan op een lan, en dan moet je echt wennen :)

Verwijderd

Griepzooi schreef op 08 februari 2003 @ 16:33:
Ik speel wel veel cs is nog wel te doen met ping van 200 (als hij constant blijft :P )
ik heb ook veel age of ampires gespeelt
/me heeft

ik kan cs nog niet eens spelen op 150. ik heb dan ook cable. ik speel wel veel quake1 ctf op een ping van 200, dat gaat dan weer wel goed (het is de enige custom tf server, en hij zit in amerika ;( )

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:16
En inbellen op Gamepoint... scheelt dat niet nog steeds qua ping als je op hun servers speelt ?

(www.gamepoint.net)

Verwijderd

Strarcraft is uitstekend te doen op 56K net zoals diablo 1+2 (blizzard games rule :P )

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Topicstarter
Starcraft en Diablo zijn inderdaad heel gave spellen, maar die heb ik echt toch al te veel gespeeld (en dat is bijna onmogelijk :P), en het zijn al vrij oude spellen. Ik wil het liefst wel wat grafisch geweld kunnen zien, m'n pc is er snel genoeg voor ;)

micheljansen.org

Verwijderd

de meeste strategy games gaan goed met 56k.... ik heb zelf tot kort geleden nog 56k gehad. MoH:AA is goed te spelen. RTCW gaat ook redelijk. Ut2k3 gaat redelijk als je een goeie server hebt. Zelfs Battlefield 1942 gaat nog met 56k (op een server met <8 spelers)

/me heeft nu gelukkig Cable... :D

edit: oeps.... verkeerde account stond nog ingelogd... dit was Whieee en niet nassau-pw...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 18:18 ]

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

dawuss schreef op 08 February 2003 @ 17:54:
Starcraft en Diablo zijn inderdaad heel gave spellen, maar die heb ik echt toch al te veel gespeeld (en dat is bijna onmogelijk :P), en het zijn al vrij oude spellen. Ik wil het liefst wel wat grafisch geweld kunnen zien, m'n pc is er snel genoeg voor ;)
Probeer de nieuwste van Blizzard: Warcraft III. Werkt perfect met 56k, geen lag of wat dan ook.

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Team Fortress Classic voor Half-Life is goed te doen op 56k
Pagina: 1