Toon posts:

[HTML] + DDE ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een DDE koppeling te maken in html document.

Kleine uitleg:

Ik heb een aandelen programma waar een dde server inzit. Nu zou ik graag "mijn" koersen willen bekijken als ik ergens anders ben en in bereik van internet ben. Ik kan de koersen wel netjes in een excel sheet krijgen. maar kan ik dat simpel online zetten dmv me webserver ?

als dit kan, kan dit ook over een netwerk ? Dus met proggie op me ene pc en webserver op de andere ?

Bedankt alvast.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 16:37

https://fgheysels.github.io/

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

Nou, met W&G heeft dit in ieder geval niks te maken, dus whoami krijgt 'm mooi weer terug :)

• Mooch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Mooch

Nissan 350Z

Verwijderd schreef op 08 February 2003 @ 16:02:
Is het mogelijk om een DDE koppeling te maken in html document.

Kleine uitleg:

Ik heb een aandelen programma waar een dde server inzit. Nu zou ik graag "mijn" koersen willen bekijken als ik ergens anders ben en in bereik van internet ben. Ik kan de koersen wel netjes in een excel sheet krijgen. maar kan ik dat simpel online zetten dmv me webserver ?
Ja dat kan, maar je moet dan wel gebruik maken van ASP. Op Planet Source Code is een voorbeeld te vinden hoe met ASP en DDE een Excel bestand kan worden uitgelezen. Maar aangezien je een ingebouwde DDE server in je programma hebt is het sneller/makkelijker om direct de gegevens uit je programma te lezen (met ASP en DDE). PHP ondersteunt naar mijn weten geen DDE.
als dit kan, kan dit ook over een netwerk ? Dus met proggie op me ene pc en webserver op de andere ?

Bedankt alvast.
Ja ook dat kan.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooch op 08-02-2003 16:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet jij ergens een url met de juiste voorbeelden :) Ik zie zo veel :) weet niet meer waar ik zoeken moet :)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 16:37
Hij geeft toch al een URL?
Trouwens, misschien moet je zelf ook eens google'n, vind je zelf ook wel wat.

Je zult met meer info over de brug moeten komen. Lees ook ff de Quickstart en de P&W FAQ.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1