Jamo E510 speakers iets voor mij? (audion00b)

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Kben net ff naar een paar winkels geweest om naar wat setjes te luisteren..
O.a. naar Yamaha en Technics minisetjes van rond de 500 euro.. de Yamaha vond ik iets mooier btw :)

Maareh ff to the point.. ik heb hier dus nog een oude Sony versterker + cd speler staan en heb dus eigenlijk alleen speakers nodig.

Bij de megapool (jaja) zag ik Jamo speakers en heb ff een System of a Down cd geluisterd daar.. enneh ik vond deze speakers wel goed klinken eigenlijk en de prijs ook wel.. 65 euro p.s. afgeprijsd van 100 euro p.s. oid..

Ik zou het voornamelijk gaan gebruiken voor cd'tjes luisteren, misschien GameCube aansluiten voor beter stereo geluid en misschien af en toe een filmpje via de tv-out van m'n pc.

Het geheel komt dan op m'n kamer die ongeveer 4 bij 4 meter is..

specs:

Jamo E510

Afbeeldingslocatie: http://www.austinstvandvideo.com/products/Pictures/speakers/jamoE510.jpg
Dimensions (mm) - 320 x 180 x 245
Dimensions (inches) - 12.6 x 7.1 x 9.6
Drivers (Woofer/Midrange/Tweeter)
- 5.25"/-/1"
Recommended Amplifier - 25-90W [mijn amp staat 75W op]
Finish - 1,2,4,7
Optional Cable - AG 1.5/AG 2.5
Accessories - ST 58
Dusseh is dit een goede deal of een miskoop?

[ Voor 3% gewijzigd door RedruM op 08-02-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19680

tja, Jamo..maar het kost natuurlijk ook bijna nix..als jehet prima vind klinken...waarom niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4039

als je goed vind klinken en niete rg vind dat over 15 jaar connusen verrot zijn :P dan waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40595

voor de beschikbare ruimte is het goed genoeg, en als je het zelf lekker vind klinken dan moet je het gewoon doen.
jamo staat niet erg slecht aangeschreven, kijk het is geen top spul maar de prijs is gewoon goed voor wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-04 10:46
Ja precies.. ik hoor serieus weinig verschil tussen een philips setje en een yamaha setje..
Zal wel door mijn ongetrainde gehoor komen of misschien slechte gehoor :)
Maareh ik vind ze dus wel ok klinken, wil er niet teveel geld aan uitgeven omdat het verschil voor mijzelf toch minimaal is en ze zien er ook nog wel ok uit :)
Ik krijg nu (beetje laat misschien :D) een beetje meer interesse in audio en het lijkt me wel leuk om hier mee te beginnen.

Hm nog een belangrijkere vraag .. gaan deze dingen mee op de fiets? >:)
Anders heb ik nog een probleem :D

[ Voor 28% gewijzigd door RedruM op 08-02-2003 15:44 ]