[Ben | MT50] OTA wil niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
* Osiris heeft een Ben Vrij prepaid MT50 en is daar op zich best wel blij mee...

Alleen kvond het wel jammer dat er geen spelletjes op zaten, dus wat doen we? Juist... We WAP-pen ff naar wap.my-siemens.com en downloaden daar een spelletje...

Okay, Download Stack Atack 2 en ja hoor, de Java Descriptor stond op m'n phone in Games & More

Vervolgens moet je dan via je Java-Profiel via OTA dat ding downloaden... Met Stack Atack 2 wilde dat al niet goed, maar uiteindelijk is dat wel gelukt...

Maar nu wilde ik wel weer eens iets anders; 1 spel is toch wel wat weinig...

Dus ik weer WAP-pen... Ff-tjes de GP PinBall Java-Descriptor gedownload via WAP en vervolgens weer via OTA de JAR downloaden...

MOOI NIET :/

Om een of andere manier zegt ie nu alleen nog maar "Verbinden" en geeft ie aan dat het nog 1 minuut nogwat duurt...

Verder doet ie helemaal nix en aangezien ik geen GPRS heb (Prepaid), kost 't me handen vol geld als ik dus een lange tijd voor Jan met de korte achternaam zit te wachten :X :/

Zijn er nog meerdere mensen die problemen hebben met Ben (Vrij) & OTA?

Deze waarden moest ik als Java-profiel opgeven btw:
Om spelletjes te downloaden moet u een java profiel aanmaken: 1. Ga naar het menu van je telefoon en kies 'Instellingen'. Ga naar het menu 'Data-uitwisseling en klik op Java-profiel. 2. Selecteer een profiel en klik op 'Opties'. Selecteer 'Instell. Wijzigen', klik 'Ja' bij de melding 'Evt. Gevolgen voor toepas. Verder? 3. Selecteer 'HTTP-parameters' en klik op 'Bewerk.' 4. Stel als afbreektijd 300 seconden in. Klik op 'opslaan' en selecteer nu 'CSD-instellingen'. 5. Voer de volgende gegevens in:  Inbelnr. +31624696969  Verbindg. Type: ISDN  Login-naam: html  Wachtwoord: html 6. Klik op 'opslaan' en ga naar het menu 'GPRS-instellingen. Zet 'GPRS uitschak.' op 'Ja' en druk op 'opslaan'. 7. Ga terug naar het menu Java-profielen en activeer het profiel dat net aangemaakt is. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Siemens: 0900-3333100. De groeten van Ben. (09-09-2002)
Als ik Google op dat telefoonnummer ([google=31624696969]), dan lees ik daar vervolgens, dat dat inbelnummer voor alle aanbieders is, en dat Prepaid-klanten ff hun operator moeten checken...
Maarja, Ben zou me toch wel de goeie instellingen gegeven hebben?

Btw, ik kan de JAR wel gewoon via m'n @Home-lijntje binnenhalen, da's geen probleem... Het probleem ligt dus NIET bij de server waar de JAR op staat ofzo...
En aangezien bij de MT50 Java via de datacable gelocked is, moet het wel via OTA :)

• Osiris
  • Niet online
Niemand hier problemen met OTA? :?

Verwijderd

Nou, ik zal je dit zeggen, het nummer 00316 24 696969 werkt ook al 2 weken niet meer voor gewoon wap, op de KPN telefoon kan ik nu ook niet meer wappen via dit nummer, lijkt wel of het gehele nummer is gekapt

• Osiris
  • Niet online
M'n WAP werkt nog wel, want dat is +31624000927... Maar dat kan wel verklaren waarom OTA het niet meer doet... Misschien moet ik eens ff m'n WAP-nummer als OTA-nummer invoeren :P Ff-tjes een nieuw profiel maken :o

edit:
Nee, werkt niet :+

[ Voor 10% gewijzigd door Osiris op 10-02-2003 09:26 ]

• Osiris
  • Niet online
Ander vraagje dan:

Bij wie heeft OTA icm Ben sowieso wel gewerkt eigenlijk???

Want Stack Atack 2 lijkt wel perongeluk ofzo :/

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 20:22

The PyroPath

Go Tweak your ass off

als snel achterelkaar was, ff een dag wachten en weer proberen, dat is de schuld van Siemens, mag je maar 1 per dag halen ofzo iets mafs, bij mij werkte het dag later wel weer :)

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Bij mij heeft dat OTA downloaden nooit goed gewerkt... ook al heb ik dan Vodafone i.p.v. Ben. De helpdesk bellen helpt niet, want die beweren dat het gewoon zou moeten werken en het wel "aan mijn instellingen zal liggen". :/
Pagina: 1