Ik heb op mijn website een kleine database draaien met hardwarecomponenten, dewe werkt daar zonder problemen, ik wil een aanpassing gaan doen, heb php/apache/mysql terug geinstalleerd op mijn pc (winblows xp)
Nu heb ik het probleem dat hij blijkbaar op m'n localhost geen parameters meer doorgeeft... in mijn overzichtscherm, componentsoorten (komen vanuit de databae), laat ik php een link maken adhv de component_id (afkorting 2 letters):
=> in prijsdet.php run ik een sql op m'n database adhv parameter $comp
blijkt $comp leeg te zijn
dit heeft altijd gewerkt, werkt nog steeds op m'n site (www.c-data.be/prijslijst.php); maar hier lokaal geeft ie er de brui aan
iemand enig idee??
Nu heb ik het probleem dat hij blijkbaar op m'n localhost geen parameters meer doorgeeft... in mijn overzichtscherm, componentsoorten (komen vanuit de databae), laat ik php een link maken adhv de component_id (afkorting 2 letters):
code:
1
2
| echo "<href='prijsdet.php?comp=$row->tdcomponent_id'> $row->tdcomponent_oms</a>"; |
=> in prijsdet.php run ik een sql op m'n database adhv parameter $comp
code:
1
| $str_sql = "SELECT tdcomponent_prime, tdcomponent_oms FROM tdcomponent WHERE tdcomponent_prime ='$comp' "; |
blijkt $comp leeg te zijn
dit heeft altijd gewerkt, werkt nog steeds op m'n site (www.c-data.be/prijslijst.php); maar hier lokaal geeft ie er de brui aan
iemand enig idee??