dnetc op het netwerk van school

Pagina: 1
Acties:

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 09:11
Even een vraagje .. misschien weet iemand een oplossing .. ik probeer op school op poort 21 en 23 blokjes te fetchen .. dit zijn poorten die hier in principe open moeten staan omdat ik wel kan telnetten en ftp'en ...

maar ik krijg steeds deze foutmelding:

[Jun 13 10:14:56 UTC] Connect to host 130.161.38.8:2064 failed.
Error 10060 (Attempt to connect timed out)
[Jun 13 10:14:56 UTC] Network::Open Error - sleeping for 3 seconds

Iemand een idee hoe ik WEL blokjes kan fetchen op school? dan kan ik hier leuk een aantal pc'tjes laten grazen enzo

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Je kunt het zien staan: poort 2064 wordt std gebruikt. zet ff in de configuratie dat hij een andere poort moet gebruiken.

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• PhoeniX-
Dat is nu juist het probleem .. hij geeft dus OOK die error op poorten die open zouden moeten staan (21 & 23) .. daarom snap ik het niet helemaal enzo...

Iemand met een oplossing?

Alvast bedankt enzo!

Verwijderd

ik had dit probleem dus ook
ik heb een beetje moeilijk gedaan en heb op mijn bak thuis een proxy draaien op poort 80
(deze staat bij jou ook open)
en dus laat ik hem flushen van mn werk naar huis en dan naar energy.keyserver.org
dat zou jij ook kunnen doen...

• PhoeniX-
humzz .. op de een of andere wazige manier is m'n client nu blokjes aan het binnen halen !

na wat klooien met de client connectivity options doet ie het nu dus .. aardig gek :)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
als poort 21 open staat moet je als keyserver invullen in je dnetc.ini:

keyserver=energy.keyserver.org:21

greetinx [eNeRGy]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 11:33
als je bij de internet server kan (ik neem aan dat je door een proxy heen moet?) moet je gewoon net zoals ik ga doen, zo'n proxyper dinges van dnet installeren, heb je een eigen keyserver voor de school :)

Verwijderd

Hoe kan ik zorgen dat de client op de achtergrond draaid zonder dat er een ico in de systray komt???? Wil namelijk hiero op mijn werk ff het proggie gaan verspreiden alleen zijn mijn collega sysbeheerders het hiero niet mee eens. dus.......

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Configure je client met General Client Options en zet Display all screen output op yes. Dan is het icoontje weg, alleen staat het nog wel in active tasks (CTRL+ALT+DEL) en in je opstarten. Om dit te voorkomen kan je hele zootje ook nog met -install installeren en dan draait w9x hem als service.
Suc6 :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1