Toon posts:

[WinXP] Sommige applicaties hangen bij het starten *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat bij het starten van een aantal programma's de applicatie hangt en alleen nog maar is af te sluiten door hem in de task manager te killen. De programma's waarbij ik dat tot nu toe ben tegengekomen zijn Photoshop 7, Epson Printer software, Visual Studio (setupprogramma) en AdAware.

Ik heb geen enkel idee wat hiervan de oorzaak kan zijn. Alle updates zijn geinstalleerd, alle drivers staan erop en Norton vindt geen virussen. Ik krijg ook geen foutmeldingen of iets dergelijks. Het probleem bestaat pas sinds kort en ik kan niet zeggen waar het aan ligt. Heeft iemand een tip voordat ik mijn hele systeem opnieuw ga installeren?

Verwijderd

3.11/95/98/nt4/me/2000/xp/.net??? wat is je OS?

Verwijderd

Topicstarter
Excuses. Mijn OS is XP pro SP1

Verwijderd

Heb je niet recentelijk hardware toegevoegd??
Ik heb hetzelfde gehad met een extreem low-budget nicje onder 2000

Verwijderd

Topicstarter
Een GeForce 4 kaartje van sparkle. Was niet extreem low-budget. Het probleem ontstond wel rond dezelfde periode. Wat was de oplossing? of is de oplossing het verwijderen van de kaart?

Verwijderd

de "oplossing" was inderdaad het verwijderen van de kaart. Maar als het tot de mogelijkheden behoord, zou ik het nog met je vorige/een andere videokaart proberen.
Bij wazige problemen moet je ook wazig denken. Aangezien je alle voor de hang liggende dingen hebt gecheckt

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga de oude kaart maar weer eens proberen. Als het daarmee wel werkt ga ik maar eens aan het BIOS van mijn systeem en van de GeForce kaart rommelen en kijken wat het veranderen van recources en hardware adressen enzo voor effect heeft. Alvast bedankt voor je snelle reacties.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Toch niet klooien aan het bios van je videokaart he :D
* Glashelder herrinert zich vaag iets betreffende de garantie dan

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik zet voor de duidelijkheid je OS even in de topictitel, zie verder het WOS policy voor waarom :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1