Ik krijg wanneer ik inlog om mijn advertentie te wijzigen:
Ik gebruikte absoluut de juiste logingegeven en ook de juiste hoofdletters in mijn username. Ik had de advertentie 1 minuut geleden met dezelfde login gegevens geplaatst. Ik heb het zo een 5 keer opnieuw getracht en daarna mijn inlog gegevens gereset, nieuwe toegemaild gekregen. Gewoon gekopieerd uit mail (zonder spaties e.d.) maar wederom geen succes. Inloggen wil gewoon niet
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Sorry, maar die username/password combo is onjuist... Klik hier om terug te keren naar de login page. Als inloggen onmogelijk lukt, kun je hier een nieuw password aanvragen! Voordat je je password kapot verklaard kun je eerst checken of je geen gelijkende tekens zoals I, l en 1 hebt verwisseld en dat je geen spaties of returns met je password hebt mee gecopy/paste. Dit soort vergissingen worden erg vaak gemaakt. |
Ik gebruikte absoluut de juiste logingegeven en ook de juiste hoofdletters in mijn username. Ik had de advertentie 1 minuut geleden met dezelfde login gegevens geplaatst. Ik heb het zo een 5 keer opnieuw getracht en daarna mijn inlog gegevens gereset, nieuwe toegemaild gekregen. Gewoon gekopieerd uit mail (zonder spaties e.d.) maar wederom geen succes. Inloggen wil gewoon niet