[Linux] Adsl met usb modem in Knoppix

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

Topicstarter
hoi,
Ik heb een probleem ik had gisteren knoppix 3.1 gehaald. Vervolgens wou ik het internet op. En hoorde dat ik onder knoppix->internet->adsl/... het kon instellen helaas bleek alleen te werken voor een ethernet modem (ik heb van alles geprobeerd maar ik kreeg geen usb modem aan de praat). Het rare was dat ik wel bij usb devices mijn modem zag en de lampjes deden het. Nu is mij vraag hoe kom ik het internet op. ik heb al adsl4linux bezocht en gekeken bij search alleen nergens stond hoe het moest voor knoppix :( .

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Knoppix is bij mijn weten gewoon Debian (correct me if i'm wrong).
Dus zorg gewoon dat je de manual voor Debian volgt en dan komt het allemaal wel goed.

Maar kan je een beetje zeggen wat er niet werkt ?
Welk gedeelte zegmaar ?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 11:28

jep

• fly
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 19:27

fly

Live Is Just.........

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 08 February 2003 @ 14:29:
Knoppix is bij mijn weten gewoon Debian (correct me if i'm wrong).
Dus zorg gewoon dat je de manual voor Debian volgt en dan komt het allemaal wel goed.

Maar kan je een beetje zeggen wat er niet werkt ?
Welk gedeelte zegmaar ?
ja het is Debian, (ik had daar ook onder gezocht maar de uitleg was te ingewikkeld |:( )Ik kan geen connectie maken en ik weet ook niet echt hoe het moet. Ohh ja vergeten te vertellen ik ben n00b.
Ja al geprobeerd had niet echt veel nut alleen.

[ Voor 21% gewijzigd door fly op 08-02-2003 14:41 ]

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
fly schreef op 08 February 2003 @ 14:39:
Ja al geprobeerd had niet echt veel nut alleen.

Kan je iets specifieker zijn en aangeven op welk punt je vast liep bijvoorbeeld, 'had niet veel nut' zegt niet zoveel :+

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]
Lees die draad eens door. Dan kun je lezen waarom deze ook al weer op slot ging. Dit is echt een helpdeskachtige vraag. Met hij doet het niet schieten we niet zo veel op. Eerst zelf maar even zoeken en proberen lijkt me. Bovendien geef je absoluut geen info over je hardware en eventuele foutmeldingen / logs.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.