Vandaag zat mijn nieuwe brander bij de post: een LG 48x24x48.
Ik heb mn oude brander (LG 16x10x48) eruit gehaald en daarvoor in de plaats de nieuwe brander geplaatst. Hij zit als slave aan de cd-romspeler.
Nu probeerde ik meteen mijn eerste cd`tjes op topsnelheid te bakken, maar...
Clonecd gaf een gemiddelde snelheid van selchts 8.63x en Nero 5.5.9.9 (die cd zal er al bij) vertelde me dat ik maximaal op 32x kon branden.
Nouja, ik was allang blij dat ik van 8x naar 32x kon, maar...ook met Nero deed een cd van 650MB er ruim 6 minuten over om volgestopt te worden met data (kopie van een andere cd - on the fly).
mijn cd`s (spindle van 100 cds van Platinum) moeten 40x aankunnen en dus niet 32x!
Oja, CloneCD gaf dit bericht aan:
Ik heb mn oude brander (LG 16x10x48) eruit gehaald en daarvoor in de plaats de nieuwe brander geplaatst. Hij zit als slave aan de cd-romspeler.
Nu probeerde ik meteen mijn eerste cd`tjes op topsnelheid te bakken, maar...
Clonecd gaf een gemiddelde snelheid van selchts 8.63x en Nero 5.5.9.9 (die cd zal er al bij) vertelde me dat ik maximaal op 32x kon branden.
Nouja, ik was allang blij dat ik van 8x naar 32x kon, maar...ook met Nero deed een cd van 650MB er ruim 6 minuten over om volgestopt te worden met data (kopie van een andere cd - on the fly).
mijn cd`s (spindle van 100 cds van Platinum) moeten 40x aankunnen en dus niet 32x!
Oja, CloneCD gaf dit bericht aan:
Heeft iemand hier ook problemen mee of weet iemand een oplossing?W 10:33:01 Apparaat LG CD-ROM CRD-8522B ondersteunt niet het lezen van 96 bytes subkanaal data (CD+G)!
W 10:33:01 LG CD-ROM CRD-8522B is niet compatible met leesmodus "Lees gegevens uit het sub-kanaal van data-tracks en extra audio info"!