Toon posts:

gevolgen van de overname Areal door creative

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben zelf op zoek naar een nieuwe geluidskaart en nu lijken mij deze twee wel erg interessant. Moeilijke vraag: Welke is nu eigenlijk het beste?

De Terratec bevat naast EAX ook A3D, maar Creative heeft tenminste zijn eigen EMU-chip erop zitten, en die Terratec een Crystal, waar ik een aantal jaren geleden nog slechte verhalen over gehoord heb. De Live heeft ook LiveWare waarmee er functies aan de kaart kunnen worden toegevoegd in de toekomst, de X-fire niet.

Heeft iemand ervaringen met de verschillen tussen deze kaarten?

Alvast bedankt voor de reacties :-)

JosuF

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
moet je voor de grap eens in typen in de zoekfunctie...
%1024%
denk dat ongeveer 8 van de 10 (kan over drijven ;) ) over jou vraag gaan

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Topicstarter
Ah :-)

Je hebt gelijk. Ik had eerlijk gezegd alleen maar gezocht op "terratec", en daarmee werden geen hits gevonden. Toch bedankt :-)

Off-topic:
Wat ik me dan verder nog afvroeg: wat zijn de gevolgen voor de Creative-kaarten in de toekomst nu ze Aureal zelf overgenomen hebben? Kunnen we dan toch A3D in een toekomstige LiveWare verwachten?
</OT>

JosuF

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
voorzover ik weet ondersteunt de live 1024 (heb hem zelf thuis..leuk kaartje!) a3d 1.0..hoe het met verdere a3d support in latere livewares is weet ik niet

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Op woensdag 15 november 2000 00:11 schreef amsterdammertje het volgende:
voorzover ik weet ondersteunt de live 1024 (heb hem zelf thuis..leuk kaartje!) a3d 1.0..hoe het met verdere a3d support in latere livewares is weet ik niet
Live! kaartjes ondersteunen geen A3D, alleen EAX

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb je topictitel 'verherontkansloosd' :P (was terratec dmx1024 Vs Live1024) :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op woensdag 15 november 2000 00:10 schreef josuf het volgende:
Ah :-)

Je hebt gelijk. Ik had eerlijk gezegd alleen maar gezocht op "terratec", en daarmee werden geen hits gevonden. Toch bedankt :-)
Geloof ik niks van....terratec soms verkeerd gespeld ofso?

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Man , ik krijg 778 hits ofzo op terratec in AV alleen (op inhoud gezocht) :Z

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

ok, dit leidt nergens toe

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp