Ik heb een geschil met Creative speakers. Al ruim 2 jaar gebruik ik ze naar redelijke tevredenheid. Echter sinds er een WIFIkaartje in m'n pc zit, hoor ik enorme ruis bij dataverkeer. Een zoektocht leerde dat er idd problemen kunnen zijn met de afscherming van redelijk wat FPS1000-setjes. Na gemaild te hebben met Creative zeggen ze: "Het kan inderdaad voorkomen. Jammer, je garantie is voorbij, hier doen we niets meer aan." Ik dacht dat dit een constructiefout was, welke ik niet eerder kon ontdekken. Ook hebben ze me na het registreren nooit op de hoogte gesteld van eventuele problemen. Sta ik in mijn recht? Alle meningen zijn welkom!
Verwijderd
Als het een constructie/ fabrieksfout is, zou ik er toch achteraan gaan. Het is hun fout, dan denk ik dat een garantielimiet niet van toepassing is
Lampje verbande dit topic en zei:
GoT is niet de plek om dit soort problemen uit te vechten.
Het is heel simpel: zelfs al heb je gelijk, dan nog moet je het maar zien te krijgen. Dus als je niet echt van plan bent er werk van te maken (dus niet alleen loos dreigen met consumentenbond, maar creative een brief door een advocaat laten sturen) zou ik het laten zitten. Wanneer dat je dat wel serieus van plan bent, moet je gewoon maandagmorgen naar een advocatenkantoor/rijchtsbijstandsverzekering bellen.
GoT is niet de plek om dit soort problemen uit te vechten.
Het is heel simpel: zelfs al heb je gelijk, dan nog moet je het maar zien te krijgen. Dus als je niet echt van plan bent er werk van te maken (dus niet alleen loos dreigen met consumentenbond, maar creative een brief door een advocaat laten sturen) zou ik het laten zitten. Wanneer dat je dat wel serieus van plan bent, moet je gewoon maandagmorgen naar een advocatenkantoor/rijchtsbijstandsverzekering bellen.
precies: Je vorige topic is op slot, dus deze ook.
Dit topic is gesloten.
![]()