Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Gewoon even geduld.
Komt vanzelf.
Professioneel Hyves-weigeraar
Hmmm, ik denk niet dat het de bankoverboeking is die het langst duurt, tegenwoordig zit er tussen banken nauwelijks meer vertraging meer, valuta datum is valuta datum. Elke betalingsopdracht die met telebankieren voor 17:00 is uitgevoerd staat de andere dag op de rekening van de ontvanger. Alleen nog naar giro-rekeningen zit nog een behoorlijke vertraging.Femme schreef op 08 February 2003 @ 18:20:
De ervaring is inmiddels dat een bankoverboeking best wel lang op zich kan laten wachten. Vandaag is er iemand geactiveerd die al twee weken aan het wachten was. Anderhalf week lijkt geen uitzondering. De snelste methoden zijn creditcard en Rabo Direct betalen, gevolgd door internet bankieren.
Ik denk dat de administratieve handelingen bij Triple Deal tijd vergen. Machtiging verwerken in syteem, vervolgens contoleren of de overboeking heeft plaats gevonden en melden naar t.net (met een beetje mazzel gaan die laatste 2 stappen elektronisch).
Ik wacht ook nog met smart, maar zo te lezen moet ik nog ff geduld hebben.
One of the animals has left its cage today.
Mijn geld was de 29ste afgeschreven, en de 6e van deze maand kreeg ik een meeltje van Femme himselfJoost E. Boere schreef op 08 February 2003 @ 12:07:
Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek. Hoe lang duurt het voordat een abonnement geactiveerd wordt? Het geld is op 4-2-3 afgeschreven, dus ik had verwacht dat dat inmiddels in orde zou horen te zijn.
Het kan dus ff duren, maar heb geduld, het is het wachten waard
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
- This line is intentionally left blank -
Tussen mijn orderbevestigingsmailtje en m'n "geactiveerd" mailtje zat 2 minuten
Tsja, volgende keer gebruikt ik ook mijn cc, want het heeft bij mij (online machtiging) al met al ook 2 weken geduurt. Ik zag echter zo snel alleen maar visa staan, en ik heb natuurlijk weer mastercard....BrZ schreef op 10 februari 2003 @ 00:48:
Ik heb betaald met creditcard, en dat ging echt SNEL
Tussen mijn orderbevestigingsmailtje en m'n "geactiveerd" mailtje zat 2 minuten
Intentionally left blank
ehm, ik heb ook mastercard hoorcrisp schreef op 10 februari 2003 @ 01:04:
[...]
Tsja, volgende keer gebruikt ik ook mijn cc, want het heeft bij mij (online machtiging) al met al ook 2 weken geduurt. Ik zag echter zo snel alleen maar visa staan, en ik heb natuurlijk weer mastercard....
weer eens niet goed gekeken dus...

maar goed, mijn abbo is inmiddels geactiveerd, dus...
Intentionally left blank
Verwijderd
mrknowitall schreef op 09 February 2003 @ 23:17:
[...]
Hmmm, ik denk niet dat het de bankoverboeking is die het langst duurt, tegenwoordig zit er tussen banken nauwelijks meer vertraging meer, valuta datum is valuta datum. Elke betalingsopdracht die met telebankieren voor 17:00 is uitgevoerd staat de andere dag op de rekening van de ontvanger. Alleen nog naar giro-rekeningen zit nog een behoorlijke vertraging.
Dus de banken vangen geen rente meer over (zwevend) geld, door het overboeken naar een andere bank wat te vertragen?
Yep, dat is idd altijd een hot item geweest. Vroeger zat er zelfs verschil in als wij van de ene naar de andere bedrijfsrekening geld boekte. Maar door het telebankieren is hier langzamerhand een einde aan gekomen.Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 02:46:
[...]
Dus de banken vangen geen rente meer over (zwevend) geld, door het overboeken naar een andere bank wat te vertragen?
Dat is wel fijn, zo weten we zeker dat als wij voor 17:00 (Rabobank) de salarissen overboeken het de andere dag op de rekeningen van ons personeel staan, uitgezonderd Postbank.
Opdrachten na 17:00 zie je in de pipeline staan.
One of the animals has left its cage today.
[ Voor 23% gewijzigd door Milmoor op 14-02-2003 21:36 ]
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Er komt binnenkort (ooit een keer dusJoost E. Boere schreef op 14 February 2003 @ 21:35:
30 januari afgeboekt, op 14 februari geactiveerd. Tweakers.net ziet er in het blauw/grauw een stuk mooier uit, wordt dat ook voor GOT mogelijk?
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 14-02-2003 22:03 ]
Professioneel Hyves-weigeraar