Activeren abonnement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 09:03

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek. Hoe lang duurt het voordat een abonnement geactiveerd wordt? Het geld is op 4-2-3 afgeschreven, dus ik had verwacht dat dat inmiddels in orde zou horen te zijn.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Na het afschrijven kan het tot een week duren voordat het ook daadwerkelijk overgemaakt is en verwerkt is.
Gewoon even geduld. ;)
Komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zodra Triple Deal bevestigt dat het geld in aangekomen wordt het abonnement onmiddelijk geactiveerd.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-10 07:01

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De ervaring is inmiddels dat een bankoverboeking best wel lang op zich kan laten wachten. Vandaag is er iemand geactiveerd die al twee weken aan het wachten was. Anderhalf week lijkt geen uitzondering. De snelste methoden zijn creditcard en Rabo Direct betalen, gevolgd door internet bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Femme schreef op 08 February 2003 @ 18:20:
De ervaring is inmiddels dat een bankoverboeking best wel lang op zich kan laten wachten. Vandaag is er iemand geactiveerd die al twee weken aan het wachten was. Anderhalf week lijkt geen uitzondering. De snelste methoden zijn creditcard en Rabo Direct betalen, gevolgd door internet bankieren.
Hmmm, ik denk niet dat het de bankoverboeking is die het langst duurt, tegenwoordig zit er tussen banken nauwelijks meer vertraging meer, valuta datum is valuta datum. Elke betalingsopdracht die met telebankieren voor 17:00 is uitgevoerd staat de andere dag op de rekening van de ontvanger. Alleen nog naar giro-rekeningen zit nog een behoorlijke vertraging.

Ik denk dat de administratieve handelingen bij Triple Deal tijd vergen. Machtiging verwerken in syteem, vervolgens contoleren of de overboeking heeft plaats gevonden en melden naar t.net (met een beetje mazzel gaan die laatste 2 stappen elektronisch).

Ik wacht ook nog met smart, maar zo te lezen moet ik nog ff geduld hebben.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Joost E. Boere schreef op 08 February 2003 @ 12:07:
Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek. Hoe lang duurt het voordat een abonnement geactiveerd wordt? Het geld is op 4-2-3 afgeschreven, dus ik had verwacht dat dat inmiddels in orde zou horen te zijn.
Mijn geld was de 29ste afgeschreven, en de 6e van deze maand kreeg ik een meeltje van Femme himself ;) dat ie geactiveerd was.
Het kan dus ff duren, maar heb geduld, het is het wachten waard :P

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 13:18

Knutselsmurf

LED's make things better

Ik had laatst ook dat ik zolang moest wachten en heb daarover een mailtje gestuurd naar Triple Deal. De reactie was, dat bij een machtiging, deze binnen een week weer ingetrokken zou kunnen worden. Hierom werd pas na een week de betaling als voltooid doorgegeven.

- This line is intentionally left blank -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 00:34

BrZ

Ik heb betaald met creditcard, en dat ging echt SNEL :)
Tussen mijn orderbevestigingsmailtje en m'n "geactiveerd" mailtje zat 2 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

BrZ schreef op 10 februari 2003 @ 00:48:
Ik heb betaald met creditcard, en dat ging echt SNEL :)
Tussen mijn orderbevestigingsmailtje en m'n "geactiveerd" mailtje zat 2 minuten :)
Tsja, volgende keer gebruikt ik ook mijn cc, want het heeft bij mij (online machtiging) al met al ook 2 weken geduurt. Ik zag echter zo snel alleen maar visa staan, en ik heb natuurlijk weer mastercard....

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 00:34

BrZ

crisp schreef op 10 februari 2003 @ 01:04:
[...]

Tsja, volgende keer gebruikt ik ook mijn cc, want het heeft bij mij (online machtiging) al met al ook 2 weken geduurt. Ik zag echter zo snel alleen maar visa staan, en ik heb natuurlijk weer mastercard....
ehm, ik heb ook mastercard hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:54

crisp

Devver

Pixelated

BrZ schreef op 10 February 2003 @ 01:23:
[...]

ehm, ik heb ook mastercard hoor ;)
weer eens niet goed gekeken dus... |:(
maar goed, mijn abbo is inmiddels geactiveerd, dus...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrknowitall schreef op 09 February 2003 @ 23:17:
[...]

Hmmm, ik denk niet dat het de bankoverboeking is die het langst duurt, tegenwoordig zit er tussen banken nauwelijks meer vertraging meer, valuta datum is valuta datum. Elke betalingsopdracht die met telebankieren voor 17:00 is uitgevoerd staat de andere dag op de rekening van de ontvanger. Alleen nog naar giro-rekeningen zit nog een behoorlijke vertraging.

Dus de banken vangen geen rente meer over (zwevend) geld, door het overboeken naar een andere bank wat te vertragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 02:46:

[...]

Dus de banken vangen geen rente meer over (zwevend) geld, door het overboeken naar een andere bank wat te vertragen?
Yep, dat is idd altijd een hot item geweest. Vroeger zat er zelfs verschil in als wij van de ene naar de andere bedrijfsrekening geld boekte. Maar door het telebankieren is hier langzamerhand een einde aan gekomen.
Dat is wel fijn, zo weten we zeker dat als wij voor 17:00 (Rabobank) de salarissen overboeken het de andere dag op de rekeningen van ons personeel staan, uitgezonderd Postbank.
Opdrachten na 17:00 zie je in de pipeline staan.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 09:03

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
30 januari afgeboekt, op 14 februari geactiveerd. Tweakers.net ziet er in het blauw/grauw een stuk mooier uit, wordt dat ook voor GOT mogelijk?

[ Voor 23% gewijzigd door Milmoor op 14-02-2003 21:36 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Joost E. Boere schreef op 14 February 2003 @ 21:35:
30 januari afgeboekt, op 14 februari geactiveerd. Tweakers.net ziet er in het blauw/grauw een stuk mooier uit, wordt dat ook voor GOT mogelijk?
Er komt binnenkort (ooit een keer dus :P) een nieuwe template beschikbaar voor het forum. Maar of deze alleen voor abo's is of voor iedereen weet ik ook niet. In het Abo forum is daar in ieder geval niets over geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die nieuwe template zal voor iedereen beschikbaar zijn :). Het is natuurlijk niet uitgesloten dat er voor abonnees nog meer templates komen, hoewel het wel ontzettend veel werk is om die dingen te maken en vooral bij te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 14-02-2003 22:03 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1