Toon posts:

geschil met creative over FPS1000 speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geschil met Creative. Ik gebruikte de speakers meer dan 2 jaar met redelijke tevredenheid. Sinds er echter een WIFIkaartje in m'n pc zit storen de speakers enorm bij dataverkeer. Ik gaan zoeken op internet, blijkt er een afschermingsprobleem op veel van de FPS1000 setjes te zijn :( Ik gemaild naar Creative...zij zeggen "Het kan kloppen dat er problemen zijn. Jammer voor je, buiten de garantie", maar ik vind hier sprake is van een constructiefout, welke ik niet eerder kon ontdekken. Ik heb mn speakers bovendien geregistreerd en ze hebben me nooit op de hoogte gesteld van eventuele problemen. Sta ik in mijn recht, of heeft Creative gelijk dat ondanks de constructiefout ik geen recht meer heb op iets.. alvast bedankt!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
GoT is niet de plek om dit soort problemen uit te vechten.

Het is heel simpel: zelfs al heb je gelijk, dan nog moet je het maar zien te krijgen. Dus als je niet echt van plan bent er werk van te maken (dus niet alleen loos dreigen met consumentenbond, maar creative een brief door een advocaat laten sturen) zou ik het laten zitten. Wanneer dat je dat wel serieus van plan bent, moet je gewoon maandagmorgen naar een advocatenkantoor/rijchtsbijstandsverzekering bellen.

Dit topic is gesloten.