Toon posts:

[IE] FAVORIETEN pad wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu op m'n werk voor een migratie. Iemand heeft een procedure om de bookmarks van Netscape te conventeren naar IE. Diegene die dat heeft gedaan, heeft er niet aan gedacht dat IE naar de lokale schijf kijkt ipv van een netwerk drive.
Ik heb nu niet veel tijd om te kijken, dus als iemand weet hoe je dit veranderd via de registery of id, hoor ik dat graag.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Favorites zijn een Shellfolder die ook nog eens onder win9x of NT-based OS op een andere plek staan.
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders

Dus iets meer info (als in migration van OS naar OS ? ) zou wel handig zijn....

[ Voor 22% gewijzigd door alt-92 op 08-02-2003 12:05 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS -> Software Algemeen. Zie verder \32 :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

\32 aka BackSlash32 aka alt-92 (backslash in ascii) :+
* alt-92 dus :P

[ Voor 35% gewijzigd door alt-92 op 08-02-2003 12:51 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om IE 5.5 op W95 PC's en IE6 op W2K

Verwijderd

In deze sleutels

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders\

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders\

HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders\

De waarde van de Waardenaam "History" aanpassen.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je precies met History?

Verwijderd

Als je geen zin heb om te kloten in het register kan je dit ook altijd nog met TweakUI doen, te vinden op de site van MS.
Pagina: 1