[RC5-72] Mijn koe pakt steeds het verkeerde project.

Pagina: 1
Acties:

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Tja, een beetje een vreemde omschrijving maar ik kan er niet veel van maken.
Ik heb sedert gister weer een Dnet cliënt op mijn pc gezet met de bedoeling dat ik zou gaan grazen voor het RC5-72 project. Gister ging dat allemaal goed en het koetje graasde zijn weg door de blokjes maar vanochtend wil dat niet.

Het is namelijk zo dat wanneer ik nu de koe opstart, dat deze meteen voor OGR aan de gang gaat, iets dat ik niet wil. Ik heb in mijn configfile al aangegeven dat RC5-72 voorrang moet krijgen maar om de één of andere manier wil die koe er niet aan. :? Hier is trouwens mijn config:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[parameters]
id=[mijn emailadres]

[display]
progress-indicator=auto-sense

[logging]
log-file=Logfile
log-file-type="no limit"

[misc]
project-priority=RC5-72,OGR

[rc5-72]
fetch-workunit-threshold=1

Dit zou dus genoeg moeten zijn om mijn koe te laten grazen voor RC5-72 en niet voor OGR. Ik heb al meerdere instellingen geprobeerd maar hij blijft maar voor OGR grazen. :? Het versienummer van de koe is: v2.9001-477-GTR-02111118.
Uit de logfile kan ik trouwens niet opmaken dat er wat fout gaat, hij gaat gewoon over van RC5-72 naar OGR. Is er iemand die weet wat ik hiermee aan moet?

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

[misc]project-priority=RC5-72,OGR=0
[rc5-72]fetch-workunit-threshold=1
Verander de 1 in een hoger getal, en dan haalt hij meer werkt op in 1 keer. Dan hoeft ie niet na elke WU weer connectie te maken om nieuwe op te halen.
Welkom bij DPC }:O

Juist

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Topicstarter
Damn, nu ben ik al een tijd aan het prutsen geweest om het voor elkaar te krijgen maar die "=0" achter OGR bij Misc deed het hem. Dat stond trouwens niet in de documentatie en gisteren werkte het wel gewoon, vandaar dat ik het probleem niet daar zocht. :)

Ik heb aan het vorige project meegedaan (RC5-64) met 5 machines dus een trouwe grazer was ik al. :P

Bedankt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Als je niet =0 achter OGR zet dan gaat ie ditproject doen nadat hij klaar is met RC5-72. Als je dan ook nog eens maar 1 blokje ophaalt, tsja, dan is dat dus behoorlijk snel.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
You can turn off a project by setting ":0" or "=0" after the project's
name - for instance, "XYZ:0" tells your client not to work on, or request
work for, the XYZ project.

Dit staat toch echt bij de beschrijving van mijn client, als je naar de prioriteitsopties gaat staat dit duidelijk in de beschrijving.