hallo ik zoek een klein klokje om in te bouwen in het dashbord van mijn motor, liefst een digitale versie
kijkshop, dixons, V&D, enz, enz, enz
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
www.google.nl zal toch wel wat vinden lijkt me? Een beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad hoor, sorry..
Verwijderd
ff hele regel in adres balk van browser gooien:
ff klikken
http://www.nl.conradcom.d...E10000000A010251&x=27&y=9
ff klikken
http://www.nl.conradcom.d...E10000000A010251&x=27&y=9
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2003 11:47 ]
Ok ok hij kan zelf ook zoeken, maar hij vraagt het niet zonder reden of iemand hier toevallig zo'n inbouw ding heeft.
Daarvoor hoef je em niet gelijk "neer te maaien" met www.google.nl
Maakt soms wel eens een foto ...
Deze link neemt mninder ruimte in :PVerwijderd schreef op 08 February 2003 @ 11:40:
ff hele regel in adres balk van browser gooien:
Grote link
Uit zijn startpost blijkt niet dat hij erg veel heeft gedaan om dit te zoeken.Mr.B schreef op 08 February 2003 @ 11:41:
Ok ok hij kan zelf ook zoeken, maar hij vraagt het niet zonder reden of iemand hier toevallig zo'n inbouw ding heeft.
Dit eigenlijk vind ik het wel terecht.
[ Voor 39% gewijzigd door Atlas op 08-02-2003 11:45 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
sorry jongens heb al verschillende sites bekeken maar nergens vind ik zo'n simpel rechthoekig klokje, het zijn allemaal grote modellen. Blikbaar is de simpelheid niet meer van deze wereld
je gaat mij echt niet vertellen dat electronicawinkels die dingen niet meer verkopen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik ken iemand die had zo'n horloge klokje (digitaal) onder z'n glaasje bij de snelheidsmeter (in de buurt ergens waar stukje vrij was) zitten
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Het punt waar je ook mee zit is de power, leuk als je batterijtje over een half jaar leeg is en je weer je hele cockpit uit mekaar mag gaan trekken omdat je de batterijen moet vervangen, beter is het om op 12v te laten lopen.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Pagina: 1