[Port Royale] weergave probleem

Pagina: 1
Acties:

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-02 20:25

Smoonshine

Feyenoord!!

Topicstarter
Ik heb met het spel Port Royale, het volgende probleem

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/stefan.manenschijn/PortRoyale_problem.jpg

Het lijkt erop dat het spel de textures op de een of andere manier niet goed kan weergeven, hoewel niet alle gebouwen bomen daar last van hebben.

Mijn systeem:
AMD athlon 1700xp
Geforce4 ti 4200 128mb
256 mb ram

Windows XP home edition
DirectX 8.1
Detonator drivers 30.82

geen AA of AF

wat heb ik zelf geprobeerd
Ik heb verschillende drivers (nieuwere en oudere) geprobeerd, dit had geen resultaat. Ik heb alle patches geprobeerd, wat ook geen resultaat had.

Weet iemand waar dit aan ligt??

[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 08-02-2003 11:24 ]

uhm...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Je hebt nog geen reinstall geprobeerd? Want als de textures brak zijn zit het in de maps.
Is dit trouwens de eerste keer dat je Port Royale speelt (en dus net geinstalleerd is) of is dit ineens?

The devil is in the details.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Topicstarter
Ik heb het spel al een paar keer gereïnstalled. Dit is zo vanaf dat ik het spel voor de eerste keer heb geïnstalleerd.

uhm...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Zitten er geen krasjes op de cd soms? Probeer het anders eens op een andere PC als het kan, want anders ligt het aan de cdrom.

The devil is in the details.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

zeker een no-cdcrack erover gehaald :D
De copy protectie zorgt ervoor dat het dan gewoon klote eruit ziet.
gewoon zonder no-cd patch spelen ! (misschien dat ze in de toekomst een betere no-cd patch hebben want het is nu gewoon een erg nieuwe copy protectie dat ze gebruikt hebben)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Topicstarter
Hmmm, dat van die nocd crack kan wel kloppen dan. Ik heb het spel namelijk gemount met daemon tools en dan zegt ie dat ik geen goede cd heb.

uhm...

Verwijderd

k denk dat et aan je drivers ligt.

heb je de oude drivers wel verwijderd vorodat je de nieuwe ging instalere??

als je dat niet hebt gedaan dan moet je dat eerst doen en dan de nieuwste drivers downloade bij www.nvivia.com

dat zijn de 41.09 drivers
Pagina: 1