mensen, ik had laatst een topic geplaatst maar daar kwam gelijk een slotje op zonder dat ik kon reageren..het probleem is.. het poortmappen werkt neit bij mij ! ik heb alle faq's al doorgelopen enzo, maar als ik bijv me apache aan heb.. kan niemand verbinding maken met mijn pc... ook als ik een game host voor een game kan niemand connecten.. ook kan ik geen files verzenden met msn ( wel ontvangen ) en ook geen gesprekken voeren.. ik heb winroute al geprobeert ( en staat ook aan ) helemaal via de faq, maar het werkt gewoon niet... HELP !
ik heb windows XP en de Belkin 4 port Cable/Dsl gateway router, ik heb de goeie netwerkkaarten etc en geen firewalls aanstaan en mijn pc buiten de standaart firewall van de router gezet.. ik weet het niet meer.. plz help
voordat ik het vergeet, dit probleem heb ik pas sinds ik me router had.. daarvoor ging het goed
ik heb windows XP en de Belkin 4 port Cable/Dsl gateway router, ik heb de goeie netwerkkaarten etc en geen firewalls aanstaan en mijn pc buiten de standaart firewall van de router gezet.. ik weet het niet meer.. plz help