Morrowind chrasht bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Ik heb heel lang Morrowind gespeeld, en ik heb een tijdje geleden mijn comp opnieuw geinstalleerd. Morrowind doet het zonder patch wel, maar met patch gaat
ie na het laden van alle files terug naar de desktop. Heel irritant, want zonder patch kan ik niet zoveel beginnen, aangezien al mijn saves met die patch zijn.
Ik heb niks aan mijn hardware veranderd dus daar ligt het niet aan. Ook ligt het niet aan al dan niet geinstalleerde mods. In de search stond iemand die ook dit probleem had, maar die heeft het niet kunnen oplossen :'(
Iemand ideeen?

EDIT:
Okee, ik draai Windows XP, verder heb ik nog:
Asus Geforce 3 ti200 64mb
512mb ddr Dane Elec
Sound Blaster PCI128
AthlonXP1800+

dat is het wel zo'n beetje. Maar daar zou het niet aan moeten liggen, omdat het het al met deze configuratie gedaan heeft. Ik krijg ook geen error. Gewoon een CTD als het 2e filmpje begint.

[ Voor 24% gewijzigd door armageddon_2k1 op 08-02-2003 11:01 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Zou je misschien iets meer informatie kunnen geven? In Strenger modbeleid in SPV! staat wat je er allemaal in kan doen :)
Het zou bijvoorbeeld wel handig zijn als je verteld wat voor OS je hebt en of je een error krijgt of iets dergelijks.

The devil is in the details.

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Okee...al opgelost.
Ik keek in mijn boekje en daar stond dat ik de EU versie had. Ik patchde ook altijd met de EU patch.
Ik dacht, laat ik de VS patch eens proberen....en verrek

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.